fredag 15 mars 2013

♥ÄLSKADE FREDAG ♥









 


Happy fredag sweeties! Ny dag nya möjligheter och helg L.O.V.E.L.Y. Har haft en lyxig och välbehövlig sovmorron bara så himla skönt.Har fortfarande ont i ryggen så jag sover inte alls bra i natt har jag varit vaken flera gånger och haft ont tog lite mediciner sedan la jag mej på min spikmatta ja då somnade jag till sist.Ute skiner solen och det är bara så himla underbart väder.Idag blir det en sväng till stan för en gofika med en vän .Sedan hem för lite fredagsmyyys med något gott att äta och dricka...Have a FAB  FAB FAB Friday sweeties!!!Nu kör vi girls ♥ KrAmAr Ritan ♥

10 kommentarer:

Hajan sa...

Hoppas det bliver en bra fredag
utan ryggont Kram från Harriet

Nyanser av vitt sa...

tack vännen. Skönt att du fått några timmars sömn i allafall.
Ha en underbar fredag du också
KRAAAAAAAAAM

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej kära vän.
Hoppas du har en jättefin fredag med din vän och att ni fikar nåt riktigt gott :)
Ha en underbar helg.
Stor kram
Jessica

Sirpa sa...

Hej! Auts, tar hand om din rygg! Visst är det skönt med sol!
Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa

Anonym sa...

Önskar dig en härlig fredag och hoppas att ditt ryggonda försvinner.
Kram
AC

Sofi sa...

Hej!

Tittar in och önskar dig en härlig Fredag!
Ta hand om din rygg nu och unna dig massa gott till Fredagsmyset:)

Kram Sofi

Änglarna finns sa...

Krya på dej..och hoppas att du iaf haft och har en mysig fredag!!
Kram Annika

Blommiga Rutan sa...


Hej!

Önskar en riktigt fin helg utan ryggont till dig min vän

Kram Anncathrine

OlgaA sa...

Ha en fin helg!!!
Usch med ryggont... Hade väldiga problem också... Men nu är det ok.
Kramar/Olg@

Browneyedgirl sa...

Och idag blir det lördags mys =)
Hoppas du får en toppen dag fina du <3 Kramen