tisdag 12 mars 2013

T.I.S.D:A:G.






Moooorning girls ! Ny dag ,nya möjligheter och tisdag.Har varit uppe med tuppen och skickat i väg kidzen till skolan.Har inte sovit gott i natt har så himla ont i ryggen.Så vid kl 03.00 var jag uppe och tog värktabletter.Vet inte vad jag ska göra har haft turen och aldrig tidigare haft ont i ryggen .Men får väl ringa min vårdcentral och kolla om dom har något bra tips.Ja i dag tänker jag ta det lilla lugna och se till att bli av med denna jobbiga värk.Nej nu kör vi tisdag ! Have a H.A.P.P.Y. day.L♥ve Ritan ♥.

10 kommentarer:

Unknown sa...

Usch då, hoppas du blir bättre i ryggen, inget vidare alls att ha ont :(
Helt bedårande söta bilder du visar, älskar den med bebben i handfatet, så go =))

Ha en bra dag,
kram Catta

Hajan sa...

Så är det i livet,jag har ont
i ryggen varje dag, och i många år.
Men jag är ju gammal, vet att bara jag vilar ett liet tag så
bliver det bättre.
det kan ju vara att du lyft något,
och inte på rätt sätt.
Hsar man fått många barn, så får man oxå ont i ryggen.

Livet på Vestergård sa...

Hoppas att det onda ger med sig fort! Kram Kicki

FruNeroLindström sa...

Blä, läskigt det där med ryggvärk. Har börjat känna av min svank lite, vet att jag lätt blev trött idén även när jag väntade Stella. Men skrämmande, så nu prioriteras träningen ännu mer så kroppen ska orka resterande veckor med.

Hoppas du fått några bra råd från vårdcentralen så de inte bara säger tabletter, tabletter, tabletter.
Och hoppas du får en natt med god sömn. Kram Malin

Bettan sa...

Men oj då! Låter inget vidare...

Otroligt söta bilder piggar i alla fall upp! :)

Krya på dig!
Kram från Mrs Blue ;)

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åhh, ryggont är bland det värsta man kan drabbas av! Har haft flera ryggskott genom åren och det är hemskt! Hoppas snart det går över, så du snart är på benen!

Kraam
Petronella

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åhh, ryggont är bland det värsta man kan drabbas av! Har haft flera ryggskott genom åren och det är hemskt! Hoppas snart det går över, så du snart är på benen!

Kraam
Petronella

Home2tiny sa...

Ryggont inget skoj alls. Hoppas du känner dig bättre o får en mysig onsdag. Kramisar Tina

Browneyedgirl sa...

Älskar bebisen i handfatet =) Sååå söt <3 Ush, inte skoj med ryggvärk, hoppas verkligen det ger sig och att du får tips som lindrar. Kramen och ta hand om dig <3

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Tur att det finns värktabletter!
Så gullig liten bild med den chokladätande bebisen.
Hoppas värken släpper!
Kram Anette