fredag 8 mars 2013

♥ JAG ÄLSKAR FREDAGAR ♥












Tjingeling alla sköna bönor ! Ja då var det veckans bästa dag  myyyysfredag! Solen skiner och det är bara så himla u.n.d.e.r.b.a.r.t .väder.Har varit uppe med tuppen även idag njutit o myst med gott kaffe.Är ju bara så härligt att vakna nu när det är ljust och härligt på morronen.Har fixat och grejat lite här hemma .Så nu blev det en god kopp kaffe och blogga och kika runt lite.Idag blir det en sväng till underbara Norrköping .Sedan blir det fredagsmyyys.Nu väntar duschen.H.A.P.P.Y. fredag girls !!!!Kom i håg :Have fun &be FAB.L♥ve Ritan ♥.

12 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej! Visst är det skönt med den här härliga solen! Har en rolig dag Norrköping! Och önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa

Unknown sa...

Så söta bilder!

Stor kram till dig, goa människa och ha en riktigt go fredag =))
Catta

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa denna solen ger en hopp minsann...har traskat i en timma o fått massa Dvitaminer:) Ha en härlig helg:) Kram Gunilla

Hajan sa...

ja Du lilla vän, jag önskar nu att Dun fredag bliver bra.
Jag är gammal som du vet,så jag har vilat ett litet tag. Hållrr på
att tvätta golven. Nu har jag bara köksgolvet kvar,och vet Du då skall jag ta en kopp kaffe,och
så har jag en tisdagsbulle kvar sen i går. Åta bör man, annars dör man, och det vill jag inte än.
stor kram från /Hajan

Home2tiny sa...

Underbart med fredag o lite gott att äta o dricka ikväll. Njut av fredagen vännen. Kramisar Tina

Änglarna finns sa...

Tänk, så glad man blir, när solen skiner!!!
Allting går så mycket lättare...städ..fönsterputs osv..:)
Ha nu en fortsatt mysig fredag!!
Kram Annika

Med en doft av lavendel sa...

Ja visst är det härligt med fredagar o här var jag nog uppe före tuppen, började jobba kvart över 6 i morse och då var det ljust ute :)
kram Annika

Mamma C sa...

Ha en toppenfin och skön helg nu.
Kram Mamma C

Hanna sa...

Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Bittan sa...

Ha en mysig helg .
Kram Bittan

Nyanser av vitt sa...

Tittar in för att önska dig en mysig helg.
Kram Agneta

Anonym sa...

Helt underbara bilder du bjuder på vareviga dag.
Ha en skön helg.
kram
AC