onsdag 13 mars 2013

I DAG ÄR DET KALLT UTE.










Goooodmorgon sweeties! Vad kallt det är ute idag...brr! Men solen börjar kika fram.Har haft en lyxig och välbehövlig sovmorron.Kidzen har studiedag i dag.Ringde till vårdcentralen i går och dom sa jag skulle äta 2 alvedon och 1 iprem 3 ggr om dagen i en vecka blev det inte bättre skulle jag återkomma .Ja det är bara att köra på och se om det hjälper.Idag ska vi till barnmottagningen med Hanna dom ska testa henne om hon har gluten eller laktos.Ska bli spännande att se vad det kan vara .Innan vi tog bort mjölk hostade hon ca 2 timmar varje kväll men nu ingen hosta !!!!Önskar dej en riktigt härlig dag denna soliga onsdag!Tänk snart är det helg igen.....KrAmAr Ritan ♥.

6 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Hoppas det ordnar sig med Hanna så att det blir ordning på saker och ting. Jättejobbigt att hosta två timmar varje kväll! Tur ni kom på vad det var...
Hoppas du blir bättre i ryggen också!

Kraam
Petronella

Älskade pion sa...

Usch,inget roligt att inte må bra.Hoppas att ni blir bättre båda två.Kraaaaaaaaaaaaam Ulrika

Veronicas Lantliv sa...

Hoppas besöket på vårdcentralen gick bra. Krya på dig. Kram Veronica.

Änglarna finns sa...

Gokväll vännen!!
Kallt här ockå..och idag har vi även fått snö...jag som ville ha vår!!
Hoppas att det gick bra för dottern! Jag är laktosintolerant..och det är inget vidare! Idag finns iof sig..så många produkter som är mjölkfria...tack och lov!
Krya på dej vännen!!
Kram Annika

Helenas enkla vardag sa...

Kan man få hosta av laktosintolerans, det visste jag inte! Bra att den gav sig! Hoppas dina ryggsmärtor också ger sig!
Krya på dig kram helena

Browneyedgirl sa...

Då hoppas jag medecinen hjälper så du inte behöver gå tillbaka.
Här är det att göra idag, men är bara mysigt =)
Stor kram och ha det fint <3