onsdag 20 mars 2013

O.N.S.D.A.G.








Godmorgon alla fina bloggvänner ! Jag är tyvärr inte helt  i form idag.Fick ju åka till vårdcentralen i går har haft ont i ryggen ca 1mån.När jag var i Sigtuna höll jag ju på att halka omkull men jag hittade balansen i kroppen .Visst hade jag ont men körde med alvedon och votlaren gel.Ja sedan kände jag mej bättre och tog och började storstäda här hemma .Vilket jag inte skulle ha gjort ringde vc igen då skulle jag ta 2 alvedon och 1 iprem 3ggr per dag i 10 dagar .Ja igår hade det gått 11 dagar så då ringde jag dit i går och fick lite starkare smärtlindring så nu ska jag äta det 3 ggr per dag.För jag har en ordentlig sträckning i ryggen.Ja bara leva på hoppet att det slutar göra ont.....Kan du tänka dej att i dag är det vårdagjämning.Solen skiner och det är underbart väder ute .Nu ska jag göra mej en smarrig smoothie.Sedan tar jag dagen som den kommer.Önskar dej en härlig och inspirerande onsdag .KrAmAr  Ritan ♥.

7 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Goa Rita det var inte kul att höra..hoppas det hjälper nu då! Ja man har sina krämpor,här börjar skov ge sig till känna! Här är ingen sol blåst,snö o -5* brr,brr..Kraam Gunilla

Hajan sa...

Ja lilla gumman, då är det en
sträckning Du har fått. Tyvärr brukar det taga en tid och det
är bara så ,att den tiden måste
få gå.
Skit oxå rent ut sagt.
kram i allafall till Dig.


FruNeroLindström sa...

Nej men fy. Ja hoppas det släpper snart.
Vårdagjämning? Känns lite som ett för tidigt aprilskämt här. Här ur snön för fullt :(

Hoppas du får en mysig dag. Kram Malin

Sirpa sa...

Hej! Jag hoppas verkligen att du blir bar i ryggen snart! Jag hade ju inte så länge sen ont i ryggen så jag vet att det är inte kul!
Smoothie...nam!
Har en fin kväll!
Kram Sirpa♥

Änglarna finns sa...

Du måste vara rädd om dej, vännen!!
Hoppas bara att detta hjälper nu..och att du blir frisk..snart!!
Önskar dej en skön kväll!!
Kram Annika

Nyanser av vitt sa...

Hoppas att detta hjälper nu då.
Ha en underbar torsdag
Kram Agneta

Älskade pion sa...

Usch,inget roligt att ha värk,hoppas att det ger sig.Stora kramen till dig från mig Kraaaaaaaaaaaaaaaam Ulrika