fredag 29 mars 2013

~~~~LÅNGFREDAG ~~~~








TJINGELING sweeties !Hoppas att du har sovit som en prinsessa i natt ? Själv blev det på tok för sent för mej klockan blev 03.30 .Så nu har jag vaknat upp och Hanna har fixat gott kaffe solen skiner och allting känns underbart.Igår var det mys hela dagen lång,först ett mysigt besök hos min underbara frissa Agneta bara så underbart skönt att bli ompysslad och fin i håret .Väl hemma hade sonen gjort smarrig middag till mamsen .Ja sedan i väg på

tjejfest bara så himla skoj .Sedan blev det utgång så jag fick svänga mina lurviga .Åååå jag bara älskar härlig musik och dansa.Ja vi hade det kanonskoj mycket folk var det ute ja det blev en riktig kanonkväll.Idag blir det lite fix här hemma .Senare en härlig promenad ja det blir nog en go kopp kaffe i solen....Hoppa att solen även skiner på dej !Jag önskar dej en l.o.v.e.l.y. långfredag.PuSsAr & KrAmAr Ritan ♥.

10 kommentarer:

Unknown sa...

Låter inte fel =)) Först bli ompysslad hos fisören, sen god middag, och dans på det! Kan det bli bättre! Härligt för dig =))

Ha en riktigt trevlig påskhelg,
kram Catta

Änglarna finns sa...

Glad Påsk vännen!!
Vilken härlig ute kväll du hade!! Det är sådant man sedan lever på ett tag..fniss...
Hoppas nu att du har och har haft en underbar fredag!!
Kram Annika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Glad påsk Rita
Stor kram
AnnaMaria

Med en doft av lavendel sa...

Kikar in och önskar dej en glad påsk.
kram Annika

Hajan sa...

Oj då, den tiden Du kom hem,då
vaknade jag och satte mig ett tag vid datorn.Sen gick till sängen och läste i Ernsts nya tidning.
Men kl 06,30 drack jag fika
och åt rostat bröd till. mums,mums


kram Hajan

Piffa o Puffa sa...

Underbart!
Hoppas även resten av påsken blir så där underbart härlig.
Kram

Hanna sa...

Låter trevligt.
Ha en fin påsk helg.
Kram
Hanna

Gunillasljusglimtar sa...

Skojsigt Rita att lurva av sig ibland det behöver man...Nä nattsömnen är inget vidare för frun här men ändrar sig väl...gla påsk pådej♡Gunilla

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Önskar dig en fortsatt fin Påsk
STOOR kram Susanne

Home2tiny sa...

kikar in för att önska dig en riktigt Glad Påsk. Kramisar Tina