torsdag 21 mars 2013

GOOODMORNING SWEETIES.







Godmorgon på er alla fina ! Ja då var det redan torsdag inte sant vad tiden rusar fram .Har haft en lyxig och välbehövlig sovmorron .Bara så skönt .Myser nu med lite gott kaffe och bloggar ,kikar runt lite.Idag blir det att ta det lilla lugna .Igår blev det mycket vila men eftersom jag har ont så är det bara att lyssna på vad kroppen vill.Tycker att medicinen jag fick verkar hjälpa bättre.Ja så nu lever jag på hoppet att det går åt rätt håll!!!!Önskar dej en underbar torsdag!!! Kom i håg Happy girls are the prettiest....KrAmAr Ritan ♥.

12 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Tack för dina fina kommentarer hos mig. Krya på dig! Kram Kicki

Vi i Villa Ville kulla sa...

Vilka Härliga Ungar och vilka ögon på första bilden =0)
Ja passa på att vila när inte kroppen tyar!!!
Ha en fin Torsdag
Kram Lotta

Unknown sa...

Så skönt att medicinen verkar hjälpa lite =)) Skönt med sovmorgon! Fick inte jag precis..jaja, mer tid till annat ;)

Ha en fortsatt fin torsdag =))
Kram Catta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Usch så jobbigt och ha ont i ryggen, du får ta det lugnt tills det blir bra. Bra att du fått värktabletter som hjälper.
Stor kram
AnnaMaria

Prinsessorna på Bellevue sa...

Men, din arme stackare, att det inte gått över i ryggen än. Man blir helt handikappad och det är så jobbigt att ha ont hela tiden...
Krya, krya nu och håller tummarna att det vänder nu!

Ha en fin torsdag!

Kraam
Petronella

Hajan sa...

Jag säger bara lycka till,
med de nyas tabletterna.


kramar från

Sirpa sa...

Hej! Skönt om du har fått nått som hjälper bättre! Har en skön kväll!
Kram Sirpa♥

OddStyle.dk sa...

Sikke skønne billeder :-) Utroligt...
Ha´ en rigtig dejlig torsdag
Kramer

Home2tiny sa...

Hoppas den nya medicinen hjälper, så att du snart känner dig bättre. Ha en härlig kväll o tack för dina fina kommentarer hos mig, de värmer. Kramisar Tina

Änglarna finns sa...

Håller tummarna för att medicinen du fått..hjälper!!
Skriver det igen...dina bilder är såå ljuvliga!!
Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!
Kram Annika

Browneyedgirl sa...

Ta hand om dig och mys extra idag, är ju fredag och allt.
Stor kram <3

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Jag önskar dig en trevlig helg utan värk.
Kram Anette