tisdag 26 mars 2013

GODMORGON TISDAG .






Goooodmorning Girls ! Dagens väder strålande solsken bara så underbart! I går blev det en h.a.p.p.y. start på nya veckan.Först lite lätt träning för att jag inte ska få mera värk i ryggen.Sedan stavgång på 1,5 timma .Ja då ringer goa Bibi och frågar om jag är hemma men tyvärr var jag ju i stan som jag inte brukar så tidigt .Jag har en suprise till dej wow vad skoj jag har någon som vill träffa dej .Så vi fixade till det och sågs på Coffe &Lounge för att käka lunch .Ja då är det en riktigt go och mysig bloggvän som jag bloggat med sedan 2009 goa Inka .Ja det blev en mysig och underbar måndag .Sedan blev det att strosa runt på stan en stund till .Väl hemma blev det att ta det lugnt en stund .Sedan blev det våfflor och mys med sonen till Fam Annorlunda.Bara så härlig start på nya veckan .Önskar dej en a.m.a.z.i.n.g tisdag fylld av solsken.KrAmAr Rita ♥.
















2 kommentarer:

Hajan sa...

Ja visst är det roligt när man
träffar goda vänner.
Det blev samma för mig i går,
det var en nöjd Hajan som somnade i
går kväll.


kramar till Dig

No34 sa...

Låter härligt Rita <3 Njut av livet och Din goa familj!!
Önskar Dig en härlig påsk, kram Kate