söndag 10 mars 2013

SÖNDAGSMYS.







Glad söndag mina fina bloggvänner !Har haft en lyxig o gosig sovmorron.Det är helt underbart väder här idag solen skiner och bara så underbart.Ja vad tyckte ni om mello ?Var det rätt låt som vann????Jag tycker att Robins låt var kanon.Ville den skulle vinna .Yes det blev så !!!! Idag blir det en härlig promenad  i det fina vädret.Älskar när solen skiner jag blir så himla glad.Ska fixa och greja lite här nu .Sedan ut i det fina vädret.I kväll blir det soffmys och kolla på film.Önskar dej en loooovely söndag.Chilla&Tanka energi inför nya veckan.PuSsAr &KrAmAr Ritan ♥.

12 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej! Jag har hört bara vinnarlåten. Ganska okey, passar till Eurovision! Har en skön söndag!
Kram Sirpa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Robin var bra och väl värd och vinna, men jag hejade på Louise H.
Soligt och fint här också, men blåser en iskall vind idag.
Ha en skön söndag vännen
Kramar
AnnaMaria

~ INA ~ Inas☆House sa...

Visst var det rätt låt som vann! Hoppas att han inte sjunger falskt när det är dax. :)

Önskar dig en toppenfin söndag!
Kramar Ina

Hajan sa...

jag röstade faktiskt på Robin, tyckte mycket om Yohio, som vann
folkets omröstning. Men så blev det ju ändrat i och med Europa
rösterna. ¨Då vann Robin

Kram från Hajan

Unknown sa...

Jag hejade på Anton, men Robin var bra han med =))

Tack för alltid så fina ord hos mig!
Kram Catta

OddStyle.dk sa...

Hvilke skønne og livsgalde billeder :-) Fortsat rigtig skøn søndag til dig - kram herfra

Bettan sa...

Så fina bilder!! :)

Önskar dig en fin kväll med!
Kram Bettan

Anna Stenberg sa...

Nästan alla var bra men jag håller med om att Robin var bäst! Trevlig vecka nu! Anna

Källeboda lantliv sa...

Trevlig helg på dig med ! Visst var det rätt låt som vann .. Han var super söt kille .. Äntligen fick han chansen .. Vi har haft jättekallt här i dag .. Riktig snålblåst .. Varit innehålla dagen ..kram Jeanette

Veronicas Lantliv sa...

Är också glad över att Robin vann Mellon :)Film blir det här med ikväll. Kram Veronica

Hemma på Sjuan sa...

Skönt med sol! Här har vi haft riktigt busväder med snö och blåst... Tyckte oxå att det var kul att Robin vann :) Kram Suss

Fiona sa...

Halloj!
Har inte alls följt mellon så jag kan inget om det.
Låter annars som en riktigt skön söndag med promenad och film:)
Kram