onsdag 6 mars 2013

HÄRLIGA LILL-LÖRDAG .










Tjingeling alla underbara bloggläsare.Ja då var det redan lill-lördag tiden bara flyger fram.Har njutit av gott kaffe skickat i väg tjejen till skolan .Nu lite mera kaffe och blogga  lite.Idag blir det att fixa lite här hemma med tvätt och en sväng med snabeldraken .Senare vet jag inte vad jag hittar på än ,men något skoj blir det .Önskar dej en fin lill-lördag min vän.Nu kör vi onsdag girls pepp ,pepp.Njut din dag vännen mys och njut .L♥ve Ritan ♥.

9 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej! Ibland får väl dagen komma som den kommer:) Önskar dig en skön onsdag!
Kram Sirpa

Hajan sa...

MORN,MORN LILLA rITA. SÅ UNDERBART
PIGG DU LÅTER NU, DET ÄR ROLIGT.
JAG HAR OCKSÅ VAKNAT PIGG SOM VANLIGT, SKALL GÅ UT OCH GÅ CA
EN HALVTIMME. MER BLIVER DET INTE
MEN JAG MÅSTE , MINA BARN VILL DET
ATT GUMKRAKEN FÅR LITE FRISK LUFT.

HA DET BRA ÖNSKAR / hAJAN

Unknown sa...

Du skriver så mysigt :)

Ha en fin lill-lördag!
Kram Catta

Lantligt i smultronbacken sa...

Tack snälla. Ja nu är frysen full iaf med kakor

Kram Teres

House and Garden by Bia sa...

Önskar också dej en fin "lill lördag"
Det går undan med veckorna!!!
Snart är det påsk också...herregud!
Kram kram
Bia

svart vitt och rött sa...

Vilken bra påminnelse jag fick av bilderna du visar! Första bilden... en detalj i färg och resten svartvitt! Det har jag tänkt fixa länge, men glömt det hela tiden. Ska se till att göra en sådan... effektfullt :-) Ha det gott!

Mamma C sa...

Hoppas din onsdag blev toppenbra och att torsdagen blir likaså.
Kram Mamma C

Stina sa...

Hoppas att du får en bra dag gummelumman.:-) Kram

Nyanser av vitt sa...

Ha en fin torsdag vännen
Kram Agneta