lördag 23 mars 2013

L.Ö.R.D.A.G.








Goooomorron fina snäckor ! Åhhhh vilken härlig och inspirerande fredag jag hade i Norrköping igår .Bara så himla  mycket snyggt fanns det kläder ,skor ,kängor ,väskor .Ja  så himla mycket snyggt !!!!Men visst är det väl alltid så att om man inte har tänkt att handla ja då hittar man allt !!Handlade födelsedagspresenter till min son som fyller idag .Gick och strosade runt myst fikade, njöt i det himla fina vädret bara så l.o.v.e.l.y. Det blir säkert en heldag snart igen för att strosa  runt och shoppa loss.Idag blir det att fira min son så idag blir det kalas.Men innan det blir det lite fix och en sväng till stan i det härliga soliga vädret.Önskar dej en underbar lördag .Mys och Njut .L♥Ve Ritan ♥.

6 kommentarer:

Hajan sa...

Det låter som Du hade en bra dag.
Visst är det roligt att bara gå och strosa.
jag hoppas Du får en bra Lördag med.
Vilken bra devis du hade med,
den lånar jag av dig att skicka till en annan. Tack för det, Du vill ju
att jag skall tala om när jag tager något.
kram från Hajan

Unknown sa...

Mysig lördag på dig med =))

Kramar Catta

Villa Ell sa...

Min lördag spenderas i en ishall...
Tycker alltid man hittar kläder när man inte letar
Ha en fin kväll
Kram Sandra

Lycka är ~ Onnea on sa...

det är evigheter sedan jag gick och shoppade..får gå på sparlåga ett tag till.men fyndade hem lite smått via nätet till minstingen i kväll.
ha en fin helg!
~M~

Gunillasljusglimtar sa...

Ja visst är det skoj att hitta klädrr...Var ju i Götet som sagt i går...på haga hem hade dom börjat med så mysiga kläder...hittade en top med lite glitter på.den blev min för 200 :-...över hslva priser...roligt sånt du Rita.♡ kram Gunilla

Junitjej sa...

Vilka fina bilder på barnen!