onsdag 27 mars 2013

O.N.S.D.A.G.


















DARLINGS ! Strålande solsken ,ny dag gott kaffe .Kan en dag börja bättre? I går var jag hemma och gick och småfixade lite här hemma .Tog en långpromenad i solskenet med mina stavar.Sedan hjälpte dottern mej att dammsuga och torka lite golv .Sedan badade hon Simban (våran cocker ) .Han är som en söt liten bäbis ,han bara älskar att bada.Så igår var en mysig fixardag,Idag blir det en sväng till staden för att uträtta lite ärende .Fika med en vän och massor av skratt och surr .Bara så härligt !Undra om det är våren som har kommit för att stanna är ju bara så himla sköna dagar ?Kolla vad mycket fint bloggen Nytt o Nött har .Denna poncho ska jag bli lycklig ägare till !!!!Underbar är ju bara förnamnet eller? Önskar dej en amazing onsdag.Tusen tusen 1000 tack alla  för underbara och fina  kommentarer.Det värmer i mitt hjärta ska ni verkligen veta.Jag är lyckligt lottad som har så f.i.n.a. bloggläsare.KrAmAr Ritan ♥


4 kommentarer:

Hajan sa...

Oj lilla vän tack själv,vill ju gärna hälsa på hos Dig oxå. Så
roligt jag tycker Du mår mycket bättre nu för tiden,det är väl underbart. Jag skall titta hos
Nytt och Nött, Jättesnyggt Rita.
Skall bli spännande.

kram Harriet

House and Garden by Bia sa...

Härlig Poncho !!
Kikar in för att önska dej en trevlig påsk helg!!
Sköt om dej!
Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Gomorn på dej..visst är livet underbart när det går framåt..våren är nog på G snart:).visst är det härligt med stavgång...har du prövat stötstavar tro..med lite vikt i:) Så bra...Man gör efter förmågan man har..Trevlig påsk på dej Rita..Kram Gunilla

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej Vännen
Ska skicka ponchon & halsbandet
direkt på Tisdag så du har det till festen
Glad Påsk
Kramis
Sus