lördag 2 mars 2013

HAVE A LOVELY LÖRDAG .






Darlings ! Åhhh så härligt det var med sovmorron  i dag ! Solen strålar och det är lördag.Vilken obetalbar l.y.x.Nu blir det långfrukost med familjen bara njuta och mysa ,inget jäkt och stress.Bara mysa och njuta.Sedan blir det lite fix och en härlig dusch .Sedan blir det en sväng till stan och strosa runt och mysa en härlig fika .I går var jag och fikade med vänner himla mysigt .På kvällen blev det lite mor + son tid vi var ute och käkade hade det kanon mysigt .Tack älskade Robin för en mysig stund.Det  gör vi om snart igen.I kväll blir det att kolla på mello och mysa .Önskar dej en härlig och skön lördag .Mys och njut vännen.L♥ve Ritan ♥.

7 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Kikar in för att önska dej en härlig lördag...här blir det också mello ikväll...det börjar dra ihop sej nu;)
Hoppas du har det bra!
Kram kram

Hajan sa...

Oh vad det låter mysigt hos dig.
Här börjar alla att vara förkylda,
med en hiskelig hosta,knack,knack ta i trä,jag mår bra. Men nu får jag en annan skjuts in till staden,för De som
skulle skjutsa mig ligger för ankare i dag.Vi skall fira min son
som fyllt 55 år. I dag har vi
varit vid gravlunden min gubbe skulle ha fyllt 87 i dag.
Inget skönt ute, det blåser Nordan.
ha det så bra kram Hajan

Annaochlivet sa...

Åh så gó lördag ni har<3 Njut och mys! Kramar :-)

Life´s Silverlining and I sa...

Härligt med de där stunderna man får själv med sina barn. Kram Nilla

Sirpa sa...

Hej! Låter att du har haft det skönt! Önskar dig en mysig kväll!
Kram Sirpa

Gunillasljusglimtar sa...

Ja det lät mysigt alltihop! Ja nu ska Gunilla snart lägga sig,nu tapetserat i dag:) Kram Rita Gunilla

Prinsessorna på Bellevue sa...

Det låter verkligen myysigt hos dig och vilken härlig koppkandelaber! Mysigt att kunna göra något med barnen, en och en...

Får önska dig en härlig och skön söndag istället!
Kraam
Petronella