måndag 18 mars 2013

NY VECKA .







Happy new week sweeties ! Oj,oj så fort helgen försvann ! Nu är det ny vecka med nya möjligheter.Ja idag känns det riktigt skönt måste jag säja .Solen skiner och det är underbart väder ute.Så lite senare får det bli en promenad i det fina vädret.Tog lite kaffe och satte mej ner med laptopen i knät för att göra inlägg och kika runt lite.Här tvättas det för fulla muggar .Tycker inte att jag gör något annat än tvättar och tvättar.Hihi.Nu kör vi måndag girls!!!Pepp,pepp!PuSs&kRaM Ritan ♥

4 kommentarer:

Hajan sa...

vet Du att först när jag börjar min
vandring bland er bloggare så
täner jag,hoppas Rita har en bra dag, och sen älskar jag dina underbara bilder på kidsen.
Jaa det är suligt, men fy vilka
kalaa vindar det blåste, inget skönt tyckte jag.
Ha det så bra i allafall kram/Hajan

Fågel Blå sa...

Hello!
Kikar in som hastigast och önskar dej en fin vecka!
Kramar Kathrine

Bettan sa...

Nä precis! Man tvättar och tvättar och kommer ingen stans liksom! ha ha! Men finfina bilder bjuds det på som vanligt minsann!! :))

Kram Bettan

Browneyedgirl sa...

Ja tvätt högen är som ett berg som är omöjligt att bestiga =)
Hoppas du mår fint fina du <3
Kramen och ha en toppen dag!