lördag 14 september 2013

ÄLSKAR LÖRDAGAR !


Gooodmorning Girls ! Åh vad skönt med lördagar ,idag blev det en välbehövlig och lyxig sovmorgon hur skönt som  helst .Älskar att slippa passa tider till skolan utan man kan bara vara och njuta av sitt goda morron java.A.M.A.Z.I.N.G. I går blev det att vara hemma och ta det lugnt fixade lite med tvätt och en sväng med snabeldraken .Var till trädgården och köpte en härlig och fräsch bukett blommor .Gillar att ha en ny bukett varje fredag .Sedan blev det en härlig Pw i det underbara vädret .Sedan fixade jag kräftsoppa och vitlöksbröd en klockren favvo hos kidzen som fredagsmys.Idag blir det en sväng till stan gå runt och strosa i det underbara vädret .Ta en kopp kaffe på något mysigt café i solen .Nu önskar jag dej världens ,skönaste,finaste ,härligaste ,festligaste, mysigaste och underbaraste lördag min vän :))).Och kom ihåg att shoppa något  riktigt smarrigt lördagsmys .......





Lägg vinet i kylen inför kvällen ! Smile & be happy .......PuSs & kRaM .

9 kommentarer:

Hajan sa...

ha det bra själv lilla gumman,
att ha vin i kylen är många år sen.
Det avtar med åldern som väl är.
Vi gamlingar myser ändå, förstår Du.
kram från Hajan

Hanna sa...

så gott det låter med kräftsoppa.
Ha en fin lördag!
Kram
Hanna

No34 sa...

Låter som en perfekt lördag. Själv surfar jag runt bland bloggarna och smuttar på ett gott rödvin!!
Kram Kate

Änglarna finns sa...

Kikar in, bara för att önska dej, en mysig lördagskväll!!
Njut och ha det gott!!
Kram Annika

Life´s Silverlining and I sa...

Låter som en lördag helt i min smak. Ha en fin lördagkväll nu! Kram Nilla

Mamma C sa...

Jag fick en fin och mysig lördag. Hoppas din blev lika fin.
Ha en toppensöndag nu med.
Kram Mamma C

Källeboda lantliv sa...

Låter härligt ! Trevlig helg . Kram Jeanette

Källeboda lantliv sa...

Låter härligt ! Trevlig helg . Kram Jeanette

Älskade pion sa...

Visst är det härligt att slippa tider....me like.;))Ha en skön söndag.Kram Ulrika