lördag 21 september 2013

HAVE FUN & BE FAB !

H.A.P.P.Y Lördag Girls ! Idag har jag haft en lyxig ,gosig och välbehövlig sovmorron,Bara så skönt när man slipper skolstressen utan bara kan vara och njuta av sitt goa java! Solen strålar och ja har bestämt mej för att fokusera på positiva tankar hela dagen så ja,detta blir en b.r.a. dag helt enkelt ! Igår var ju lyckan på topp efter mitt läkarbesök ! Det är ju  inte varken i går eller förgår allting var på topp med min hälsa .Men i går var allting kanon ja läkaren tyckte jag var en riktig kämpe som har gjort så himla mycket på bara några månader .Förändra sin livsstil och börja göra bra saker för mej själv är ju inte alltid så lätt,men jag vill och har motivationen så då är det bara att köra !!!!Ja sådan lycka har jag inte känt inom mej på mycket  länge !!!! Så innan jag var klar hos läkaren frågade jag om jag fick ge honom en kram och det fick jag innan jag gick ut .Väl hemma blev det att fixa smarrig kycklingsallad .Smakade bara så gott .Idag blir det en sväng till stan och strosa runt i det underbara vädret .Har lite på to -do -listan som jag känner att det passar mej bra att göra idag .I kväll kanske det blir lite tjejmys men är inte helt klart än !!!!Håller tummarna ,alltid skoj med tjejmys ,skratt . Lördag i dag Girls så have fun & be FAB!!! Wooop, Wooop. PuSs&kRaM.
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

Hajan sa...

Oj, Oj Rita så fina bilder hemma
från Dig, så väldigt vackra saker
Ni har, så mysigt.
Så bra att du fick beröm av läkaren.
Det är en fin dag i dag med, lite
kyligare men det får man ju räkna med.
Tack för dina kommentarer hos mig.
kram Hajan

Home2tiny sa...

Underbart att läsa vännen, med vilja o motivation kommer man långt o det har du vännen. Go girl med din positiva inställning o inre styrka kommer du att nå dina mål o jag är såååå impad. Ha en härlig lördag o njuuut. Kramisar Tina

ååååååååå sa...

Tack desamma! Mysiga bilder hos dig med :)
Ha en fin helg!

Kram Verra

Med en doft av lavendel sa...

Hej!
fina bilder som vanligt, vad roligt för dej att det går framåt med hälsan. Hoppas du får en fin höst söndag.
kram Annika

Fågel Blå sa...

Hello!
Så roligt att få se biklder från dej och ditt!
Härligt!
Önskar dej också en fin Dag
Kramar Kathrine

Mamma C sa...

Härligt för dig att allt börjar bli så mycket bättre. Skönt att det går åt rätt håll. Ha en bra söndag.
Kram Mamma C