torsdag 12 september 2013

H.A.P.P.Y MEE !!!!

Heeey sweeties ! Har haft en lyxig och välbehövlig sovmorron !!! Så nu sitter jag med gott java och pratar med Hannah hon mår bättre i dag och är inte alla lika svullen på sin kind som hon var igår !Men hon fick stanna hemma i dag med ! Ja här  är lyckan total efter mitt långa läkarbesök igår .Alla prover var lysande och så bra som jag mår nu med min nya livsstil var länge sedan !!!!! A.M.A.Z.I.N.G. Så jag fick träning på recept whoop whopp!!!!
 
 
 
 
 
Är bara så lycklig ,glad och nöjd .Så nästa vecka börjar jag min träning .......Idag blir det en sväng till stan och göra lite saker från to -do -listan!!! Önskar er alla en m.a.g.i.s.k. torsdag fylld av solsken och massor av positiv energi .PuSs & kRaM .

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Toppen att du fick träning på recept, det kommer bli bra. Stort lycka till med det.
Kramar
AnnaMaria

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så underbart att läsa♥ fortsätt nu att må så

Varma kramar
wivi♥

Blommiga Rutan sa...



HÄRLIGT!!!!


Så roligt att höra!

Önskar en härlig helg till dig

Kram Anncathrine

Änglarna finns sa...

Är så glad för din skull, vännen!! Att allting var bra!!
Njut nu av kvällen och bara ha det gott! Kram Annika

Hanna sa...

härligt att läsa. Underbart att du mår bättre.
Ha en fin torsdagskväll.
Kram
Hanna

Home2tiny sa...

Du härliga, positiva fantastiska kvinna, blir alltid lika fylld av energi när jag kikar in här. Lycka till med din träning. Kramisar Tina

Mamma C sa...

Låter toppen, att du mår så bra nu.
Kram Mamma C