söndag 15 september 2013

SKÖNA,SKÖN,SÖNDAG!

Gomorron sköna söndagsbönor ! Sååå m.y.s.i.g.t .& Skönt med söndag !!! Eller hur ?Har myst med gott morron java och av tystnaden .Har väckt Hannah som har ätit en god frukost och sitter på bussen till badhuset ,hon ska dit med en kompis ! Igår var Hannah och jag till stan och strosade runt i det helt underbara vädret .Kollade på höstkläder men hittade ingenting .Vi tog en god och kall hallon smoothie på ett mysigt café och njöt ute i solen och kollade på folk !Bara så mysigt att sitta och mysa och bara vara. Sedan blev det att hyra några filmer .När vi kom hem fixade jag till varsin kräft och räksallad är ju bara så gott och ett glas vin för min del .Sedan kollade vi på film och myste med tända ljus .I dag är ingenting planerat så i dag




tar jag dagen som den kommer !!! Önskar dej en riktigt ,riktigt skön söndag dag !!!!KrAmAr .

7 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en toppen söndag
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Roligt och börja titta efter höstkläder, men det är inte alltid man hittar något. Gott med salladen.
Kramar
AnnaMaria

Änglarna finns sa...

Samma här...ingenting planerat! Visst är det skönt ibland! Ha en fortsatt mysig söndag! Kram Annika

Unknown sa...

Ha en trevlig söndagkväll

Mamma C sa...

Hoppas du haft en toppenfin och skön söndag.
Kram mamma C

Livet på Vestergård sa...

Visst är det skönt med söndagar. För min del blev det en skogspromenad som gav energi för kommande vecka. Hoppas att du får en riktigt fin dag!

Katta sa...

Önskar dej en fin måndag och vecka, kram Katta