måndag 30 september 2013

NY FRÄSCH VECKA !

Goooodmorgon sweeties ! Åh vad skönt med en välbehövlig sovmorgon zzz zzz !!! Mannen har skickat i väg kidzen till skolan .Så nu sittar jag här med en go kopp java och gör ett inlägg .Bara så skönt att börja dagen med lite mys ! I helgen har det varit lugn och skönt .Varit hemma och piffat myst och bara haft det lugnt och skönt .Är ju bara så härlig att kunna tända ljus hela dagarna .Har även klickat hem en underbar ljuskub som jag är tokkär i (Kolla bilden lånad från nätet) !!!!Så snygg  Ska ta och fixa till mej  för att åka och träna !!! Så jag önskar dej en s.t.r.å.l.a.n.d.e. start på nya veckan och en härlig måndag fylld med massor av positiva saker !!!:)) KrAmAr .









7 kommentarer:

Hajan sa...

Ljuskuben var verkligen snygg, men
jag har så mycket olika ljusfamnare
så det får vara.
Jag har ju köpt bara det fina huset
som hänger på balkongen.

Ha nu en bra måndag önskar jag Dig.
kram Hajan

Madame Edith sa...

Härlig måndag till dig med Rita

Kram Madame Edith

Änglarna finns sa...

Dessa ljuvliga bilder, du alltid har! Jag blir både glad och varm i hjärtat av att se dom!
Underbar kub...!!
Önskar dej en fortsatt mysig kväll!
Kram Annika

Blommiga Rutan sa...

Vilken fin ljuskub!

Önskar en fin måndagskväll till dig

Tack för din fina kommentar om bröllopet

Kramar Anncathrine

Villa Ell sa...

Ljuskuben är ju så fin!
Härligt att starta veckan i positivt anda

Kram Sandra

Mamma C sa...

Den där ljuskuben var jättefin. Hoppas det gick bra på träning.
Kram Mamma C

Browneyedgirl sa...

Så skönt med en lugn stund på morgonen =) Här sover barnen fortfarande, inte helt krya som sagt. Lill tösen väckte mig klockan 6 men somnade om.
Kram raring och ha en fin dag <3