fredag 20 september 2013

FAB FREDAG !

Morning Girls ! Hoppas att du har sovit lika gott som jag har och vaknade full av energi ? Har myst med gott java och tända ljus .Kan en ny dag med nya möjligheter börja bättre !!!! Märker att hösten plötsligt gjort entré och jag bara ä.l.s.k.a.r. det !Löven är gula ,luften är härligt krispig,mörkare på morgonen och kvällarna ,man piffar och fixar inne ,tänder mer och mera ljus .Ja det är ju bara så himla mysigt ! I går var jag till stan tidigt för provtagning ,sedan hem och fixade lite .Ja sedan blev det en tur till Flen .Ja där strosade jag runt och myste i det underbara sensommar vädret .Sprang på en vän så det blev att ta en kopp java och en god smoothie med henne och prata bort en stund .I dag blir det läkarbesök kl 13.00 och få svar på mina prover .Ja efter det blir det en sväng på stan .Sedan hem och fixa fredagsmyyyset Idag blir det kycklingsallad med god dressing ,vitlöksbröd har kidzen önskat ! Nu kör vi fredag woop woop  och ser till att dagen blir riktigt FAB & Festlig !!!! PuSs & kRaM.
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Ha en riktigt fin fredag. Kul att du använder kort på dig också, raring.
Hoppas proverna visar positiva besked.
Kram Helena

Madame Edith sa...

Detsamma till dig!

Kram Madame Edith

Hajan sa...

NU HOPPAS VI PÅ ATT PROVEN ÄR BRA.
SÅ BLIVER DU HAPPY MED.
VILKEN SÖT TRASSELSUDD DU KRAMAR
OM, VAD HETER DEN, ÄR DET DIN EGEN HUND.
SÅ FIN TYCKER JAG.

TREVLIG FREDAG

Älskade pion sa...

Ha en riktig mysfredag.;)Kram Ulrika

Unknown sa...

Visst är hösten fantastisk med alla dess färger! :) På min blogg kan du tävla om 3st lyktor i höstens färger, titta gärna in ;) Kram/T

Mamma C sa...

Ha en fortsatt fin och skön helg.
Kram Mamma C