onsdag 18 september 2013

O.N.S.D.A.G.

Morning Girls ! Har varit uppe med tuppen,druckit  gott java.Skickat kidzen till skolan .Så nu sitter jag här nyduschad och känner mej redo för en xtra god godfrukost.Sedan blir det ett träningspas på Träningsverkstan .Bara så himla skoj ! Ja efter det blir det att käka  en god lunch .För sedan börjar även vattengympan idag  som jag har bokat in mej på ! Härlig med ett bättre liv!!! Känner mej pigg ,glad efter att ha slutat med sötsaker ,slutat röka ,ändrat kosten och nästa steg motion.Ja just nu känns det bara så himla härligt & Underbart .Önskar dej en fantastisk onsdag njut och mys min vän .PuSs &kRaM.





6 kommentarer:

Hajan sa...

Oh, så fint. Har Du slutat röka ?
Så himla duktig Du är, det är det bästa du har gjort. Du har en jobbig tid framför dig, men allt går.
Tänk så skönt att slippa rökdoften,
både i kläder, hemma med dina ungar.
Toppen betyg Rita, lycka till
i fortsättningen.
Vatten gympa har jag själv gått på
det var nyttigt, för min gamla rygg.
kram

Razzy sa...

Härlig onsdag med massor av aktiviteter och så är det mitt i veckan :) Underbart

Kram Eva

Änglarna finns sa...

Är så glad för din skull, vännen! Fortsätt njut och ha det gott!
Kram Annika

Bettan sa...

Men så härligt att höra!! Lite energi kan behövas en dag som denna! :)

Heja dej! :))

Kram Bettan

Home2tiny sa...

Heja dig Rita, kämpa på du är så himla duktig. Kramisar Tina

Mamma C sa...

Du är så superduktig tycker jag, som slutat med så många saker på en gång. Önskar dig mega lycka till.
Kram Mamma C