söndag 29 september 2013

SOLIGA SÖNDAG !

Gooodmiddag alla sköna söndagsbönor ! Har haft en skön och lyxig sovmorron .Har druckit gott java och avnjutit en god frukost .Solen skiner från klarblå himmel och det är en helt underbar höstdag .Idag blir det att chilla   .Underbart att ingenting ha i agendan !Mina fina vänner njuuuut din sköna söndag och tanka energi inför den nya veckan som väntar :





Och kom ihåg att leva här och nu i stället för i går eller i morgon.Carpe diem !!! :) PuSs & kRaM.

7 kommentarer:

Hajan sa...

jaa då är det bara att skriva om,
jag åkte ur och blogger bad om ursäkt. Konstigt.
Jag frågade dig om jag kan få låna ordspråket i dag av Dig, jag vill så gärna säga till. Jag skall inte ha det i min blogg, men det passar till en kär vän i Mölndal.
Stor kram till Dig från Hajan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Idag blev det slappedag här också, ska se en bra film sen.
Ha en mysig kväll
Kramar
AnnaMaria

Hemma på Sjuan sa...

Här har vi haft fullt upp men förhoppningsvis lugnare nästa helg ;) Nu har vi i alla fall krupit ner i soffan och kollar på film, hoppas du har en skön kväll. Kram Suss

Källeboda lantliv sa...

Ja dessa tre ord säger mycket .. En värdegrund att stå på som vi säger inom förskolan ..skönt med slappedadar ! Fler sådana efterlyses .. Kram Jeanette

Mamma C sa...

Här har vi verkligen fångat dagen. Njutit och jobbat samtidigt.
Ha en ny bra vecka.
Kram Mamma C

No34 sa...

God morgon kära bloggvän! Precis... Lev för dagen!! Önskar dig en ny magisk vecka med massor av höstsol!
Kramis Kate

Livet på Vestergård sa...

Jag hade en riktig vilodag i går :) Nu gäller det att ta tag i den nya veckan. Hoppas att du får en fin start på din!