torsdag 26 september 2013

T.O.R.S.D.A.G.

Happy Torsdag Girls ! Hoppas att du har sovit gott i natt och vaknar full av energi ? Det har jag blev en tidig kväll i går ,var så himla trött ! Så nu sitter jag här med gott java och en smarrig frukost.I dag blir det en fika med en vän ,som jag inte har träffat på hur länge som helst .Ska bli riktig rolig och mysigt att ses. Efter det blir det ett härligt träningspass är bara himla skönt .I går var jag på vattengympa och det är ju bara så härligt skön .Bäst att ta  tag i denna dag nu !!!! Önskar dej en underbar torsdag och hoppas att din dag blir fylld av solsken ,lyckliga stunder,kreativitet,inspirerande ögonblick,mycket skratt ,god mat och positiv energi !!!! Nu kör vi torsdag .PuSs & kRam .
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ha en skön torsdag Rita
Kramar
AnnaMaria

Villa Ell sa...

Jag ska verkligen se till att min torsdag fylld med energi :-)
Trevligt med en fika!

Ha en fin dag!
Kram Sandra

Hajan sa...

Vet du jag letade efter recept och bild på google, det gällde pepparrotskött. Då fick jag fram om din ,2010 hade du gjort det.
Du hade lika fina bilder på den tiden med.
så konstigt . >Google kan och vet allt

kram Hajan

Madame Edith sa...

Fin bild på dig.

Kram Madame Edith

Black Iris sa...

Tänk, precis så kände jag idag,,,,,, Happy Torsdag..

Maidi

Hanna sa...

ha en fin kväll

Älskade pion sa...

Önskar dig en skön helg.vad kul det är att få se dig på kort.;)Kram Ulrika

Anonym sa...

Åh,så fiiin du är <3
Ha en underbar Fredag nu/Kram Annmi