onsdag 25 september 2013

LILL-LÖRDAG !

Gooodmorgon alla solstrålar ! Onsdag idag ,lill-lördag och mitt i veckan .I dag blev det en skön  väl behövlig och lyxig sovmorron ! Bara så skönt ! I går var jag hos goa Madde och fixade naglarna .Testade en helt ny stil som jag blev kanon nöjd med ! Sedan hem och fixade middag till kidzen .Efter det blev det att tända massor av ljus krypa upp i soffan och mysa ,kolla tv.I dag blir det lite piff  här hemma .Sedan är det dags för  varmt och härlig vattgympa .Nu väntar duschen .Önskar dej en skön och magisk onsdag .Nu köör vi Girls Pepp,pepp. PuSs & kRaM.
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Du lyckas då välja ut de mest härliga bilderna =)
Stor kram <3

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Så snygga naglar! Blir lite avis..på alla som kan ha "gjorda" naglar! Jag har testat några ggr nu..och tyvärr fungerar det inte...är så synd! För jag tycker det är så snyggt!
Önskar dej en fortsatt härlig dag!
Kram Annika

Hajan sa...

Det är inte klokt så många nya
mönster och färger till dessa naglar.
så konstigt tycker jag. Men som väl är
får man göra precis som man vill.
Visst är det skönt.

kram Hajan

Mamma C sa...

Så snygga dina naglar blev. Ha en fin torsdag nu.
Kram Mamma C

Melody and M.E sa...

Bilderna är så söta så jag smälter bort...
Visst är det roligt att ha fina naglar, det känns som
en vardagslyx att njuta av!
Kram
M.E