fredag 13 september 2013

F.R.E.D.A.G.

Gooodmorgon sköna bönor ! Åh vad härligt att vakna och det är fredag! Gotta love it !!!! Har varit uppe med tuppe idag njutit av gott java och tystnaden bara så skönt ! Har väckt kidzen så dom har ätit en god frukost och är på väg till skolan . I går var jag och Hannah till stan .Började med att käka lunch med mannen .Sedan var vi till träningsverkstan och bokade tid så på måndag börjar jag träna där !!!! Whoop whopp vad skoj och härlig det ska bli . Sedan gick vi och strosade runt på stan och kollade efter höstkläder ,men tyvärr så hittade jag ingenting .Blev en kaffe och smoothies  i solen .Vädret är ju bara så härligt .Sedan åkte vi och handlade mat.När vi kom hem hade Robin gjort tacos bara så gott att sätta sej vid dukat bord  . Ja efter det blev det en lång och härlig Pw för mej och även Hannah och Simban följde med .Ja det var så himla härligt väder ute då med ! En underbar kväll ! .Hemma blev det soffmys och kolla på tv med ett glas vin , och gosa med mattes goding ,det kallar jag livskvalité..........Önskar dej en FABULOUS Fredag   !!!!!!    Stay H.A.P.P.Y. PuSs & kRaM.





7 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Tjohoo så härligt med fredag =)
Ha det toppen fina <3 kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Önskar dig en fin fredag med mycket glädje..:-)
Kram Susanne

Sallys hus sa...

God morgon!

Åå nu blev jag påmind om vad jag glömt..;) KAFFE...måste genast rusa ut o sätta på en kopp eller tre..;)
Låter som en toppendag på stan.
Kram Katarina

Hanna sa...

Låter som en toppen dag!
Ta hand om dig
Kram
Hanna

Razzy sa...

Mmmmmmmmmm visst är det härligt med Fredag :)

Trevlig helg Razzy

Hajan sa...

Det verkar ju gå i glädjens tecken, ha det bra

Fia sa...

Helt underbart uppfriskande inlägg, man blir verkligen inspirerad när man läser ♥ Det var längesen jag kikade in här senast, vad fint du har gjort! Ha en riktigt härlig kväll, själv ligger jag i soffan o käkar marknadsgodis;)) Kram fia