tisdag 10 september 2013

T.I.S.D.A.G.






Gooodmorning sweeties ! I dag vaknade jag långt innan tuppen .Har suttit och njutit av lite gott java och tystnaden !!! Sedan väckte jag kidzen med god frukost ,så nu är dom i skolan.Igår var jag till stan och uträttade lite ärende !!!!Lunchade med mannen ,handlade .Åkte hem och i väg på ett härligt ljusparty , vad mycket fint dom har och vissa dofter luktar ju bara så gott .Idag blir det en sväng till stan ska lämna in bilen någon timma för balansering av däck tror jag mannen sa !!!Ja då ska jag hälsa på en vän och ta en go kopp java ! Så jag önskar dej en skön och härlig tisdag fylld av positiv energi ,kreativitet och lyckliga stunder .Nu kör vi tisdag Girls .Pepp,pepp ,pepp. KrAmAr.

3 kommentarer:

Hajan sa...

vilken bra ide. ballansera däcken. Det kanske jag
skulle behöva på min rullator.
ha,ha jag bara skojar med dig,
en liten kram från Hajan

Änglarna finns sa...

Låter som en perfekt "tajming"..när bilen ändå skall fixas!
Hoppas fikat smakade bra!
Ha det gott!! Kram Annika

Prinsessorna på Bellevue sa...

Kul med ljusparty och ibland måste man göra sådana där viktiga saker som balansering och grejer... Tur det väger upp med lite vänfika och kaffe!

Ha en härlig onsdag!

Kraam
Petronella