måndag 2 september 2013

NY VECKA OCH SOOLIG MÅNDAG !

Morning Girls ! Måndag idag 1: vardagen i september ,strålande solsken och krispig höstluft ,kidzen är i skolan ja det känns som  en helt ok start på dagen :). Så nu sitter jag här och är riktigt nervös ska åka till sjukhuset i Eskilstuna och sova där ! Ja när jag hade mina stroker så märkte dom på sjukan att jag inte syresatte mej som man  ska göra .Utan jag gjorde det bara till
50 % vilket gör att jag inte gick ner i djupsömn utan stress sov .Sov 1timma upp på toa ut och röka ,ja så har jag hållit på !!!Men nu har jag sovit med min ventilator varje natt ,slutat med socker ,slutat och röka ändrat mina kostvanor och börjat motionera .Ja mer kan jag inte göra !!!! Men ändå har jag fjärilar i magen inför besöket på sjukhuset !!!! Nej nu är det dags att hoppa in i duschen så jag önskar dej den bästa  måndagen !!! PuSs & kRaM.






10 kommentarer:

Hanna sa...

Lycka till idag!
kram
Hanna

Blommiga Rutan sa...

Hoppas det gick bra för dig idag!
Sjukhusbesök är aldrig roligt.
Håller tummarna för dig.

Kram Anncathrine

Hajan sa...

SÅ FINA BILDER RITA, men sluta för fasicken att röka. Det är svårt men
allt går om man vill. jag har också rökt 2 askar om dagen, det är 20 år sen jag slutade, jag var över 60 år då. det är så skönt, för alla runt omkring också.
man doftar gott, svårt är det, men
hälsan är mera värd ändå.
lycka till, det går.

Hannis sa...

Hoppas att allt har gått bra för dig idag!
Vad duktig du varit som kämpat med att ändra din livsstil så. Inte så enkelt alla gånger!

Kram Hannis

Home2tiny sa...

Heja dig fina Rita som lyckats sluta röka, börjat motionera o ändrat kosten, inte det lättaste men du har lyckats, applåder o busvisslingar.....Hoppas att allt gick bra på sjukhuset idag. Kramisar Tina

Mamma C sa...

Hoppas att det gick bra för dig idag på återbesöket. Du har ju ändrat jättemycket i ditt levnadssätt. Jätteduktig är du.
Kram mamma C

Mittgodastefinaste sa...

Hoppas att allt gick bra. Otroligt starkt att du lagt om dina vanor så, inte helt enkelt.

Kram Jenny

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Fina bilder och lycka till på sjukhuset det kommer att gå bra ska du se.
Kram Anette

Lilla Rummet sa...

Hoppas allt gick bra. Starkt gjort att ändra gamla vanor som inte är det lättaste. Håller tummarna för dig.
Kram Britt

Prinsessorna på Bellevue sa...

Grymt imponerad av dig som har slutat med detta! Hoppas, hoppas att det går bra för dig på lasarettet! Håller tummarna!

Kraam
Petronella