tisdag 24 september 2013

T.I.S.D.A.G.

Tjingeling sweeties ! Har haft en skön ,välbehövlig sovmorron .Åh bara så skönt var så himla trött i dag när klockan ringde 06.00 zzz  zzz ja  somnade jag om och har sovit gott som en prinsessa!!! Nu sitter jag och avnjuter gott java och en smarrig frukost . Igår var jag till stan och körde mitt pass på ca 1 timma var hur skönt som helst .Underbart att komma i gång med träningen. Åkte hem och fixade lax till middag till kidzen .Sedan blev det att tända massor av ljus och mysa framför tv .I dag blir det ett besök hos goa Madde för nagelfix !Önskar dej en l.o.v.e.l.y.Tisdag Och - Kom ihåg släpp aldrig taget om din dröm !!! Nu Girls kör vi tisdag Pepp,pepp.......PuSs & kRam.






1 kommentar:

Hajan sa...

Det var trevliga frukostbilder,
passa ju ypperligt till det.
Så skönt att Du låter så nöjd
plötsligt snurrade alla dina bilder
men jag fick fatt i vad jag skrev, en konstig
data som far omkring.
Ha det bra nu tecknar Harriet