tisdag 3 september 2013

T.I.S.D.A.G.

Gooodkväll alla underbara bloggvänner !Ja nu har jag kommit hem från sjukhuset .Åh lyckan är total ! Jag har fått så himla mycket beröm av både läkare och sjuksköterskor att jag har varit så duktig och sovit med min ventilator .Ja allting var bara så bra ,provsvar och hur jag syresätter mej .Jag är så nöjd för jag som verkligen är en livsnjutare ville absolut inte vara mera sjuk eller att det går så långt att man inte finns en dag !!!Borta bra men hemma bäst i alla fall .Nu när jag kom hem har Robin fixad supergod kycklinggryta och sallad till middag ,Sedan blir det att kolla tv och ta ett glas vin och riktigt fira att allting känns kanon.Så nu är det bara att fortsätta kämpa med min nya livsstil  som jag gör !!! This day can be the first day of your new life.The day that changes everything ** N.J.U.T. din kväll fina bloggvän .PuSs o kRAm.

 
 
 
 
 
 




 

3 kommentarer:

Hanna sa...

Så roligt att det gick så bra på sjukhuset.
Ha det fint.
Kram
Hanna

Browneyedgirl sa...

Vad glad jag blir vännen att det gick så bra =) Duktig du är <3
Hoppas du får en fin dag, kramen

Katta sa...

Bra kämpat tjejen!! Blir glad av att läsa detta. Vilken duktig son du har som lagar mat, måste bara få min att börja med detta med ;) Ha en bra dag, kram Katta