lördag 5 oktober 2013

ÄLSKAR LÖRDAGAR !

Gooodmorgon sweeties !Lyx ,lyx ,lyx med sovmorgon och en underbar lördagsmorgon utan stress är ju bara så himla skönt .I dag är det lite mera höst ute ,det är grått ute !Så då blev det att tända ljus och äta en god frukost och dricka gott java. Idag vet jag inte vad som händer har ingenting i agendan .Bara så himla skönt .Blir nog en sväng till stan  .Var i stan i går och fixade lite ,träffade en vän så det blev en fika på stan .men ingen kanelbulle uan en nyttig smörgås .Väl hemma blev det att fixa en smarrig kycklingsallad ,gott bröd ,god dressing  och några glas vin och kolla på idol .Önskar dej min vän en skön och mysig lördag .Smile & Be happy .KrAmAr .








5 kommentarer:

Hajan sa...

ha, ha hej lilla vän. Jag kom
precis upp från min tvättstuga.

Jag hade mycket tvätt i dag både 3 ombyten med lakan. ( 6) gardiner,
massor med hand-dukar. Du vet att
jag kim ju inte till tvättstugan.
För hissen var ju trasig. Men det har gått så bra allt, skall inte klaga nu skall jag äta Lax som är i ugnen nu. Ha en bra lördag nu
och njut du.
kram från Hajan

Med en doft av lavendel sa...

Önskar ej en skön lördag . kram Annika

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Skönt med en oplanerad lördag! Men ser samtidigt på fb...att någonting tråkigt har hänt!
Hoppas att det löst sig!
Kram och ha det så bra du bara kan!/Annika

Jes/Vita villa vila sa...

Fina! Stort tack för dina alltid så rara ord inne hos mig - om du visste vad jag blir glad! ♥

Önskar dig en strålande söndag!

Kram Jes

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas hela din helg blir bra.
Stor kram
AnnaMaria