söndag 20 oktober 2013

SOFTA SKÖNA HÄRLIGA SÖNDAG.

Tjingeling alla raringar ! Idag blev det en skön ,lyxig och välbehövlig sovmorron .Bara så himla skönt .Myser med gott java och en smarrig frukost .Har även tänt massor av ljus ,för i dag är det jättegrått ute. I går var jag, mannen och Hannah till stan för Hannah hade tid hos optikern för att kolla synen .Ja den hade inte blivit bättre .Så det blev nya glasögon . Det jag tyckte var kanon var att man fick låna med sej bågar hem och prova i lugn och ro .Sedan var vi på Sköna Gertruds och tog en fika ,dom har supergoda mackor där så det blev en god macka och en stor latte .Sedan kollade vi runt lite .Hemma blev det god middag ,kolla på film såg även på körslaget .Sedan blev det en  film till.I dag blir det att vara hemma och bara mysa , tända ljus och chilla här hemma,kolla på film .Älskar att krypa upp i soffan ,tända ljus och kolla på en bra film.Det är härlig livskvalité för mej .Nu ska jag hoppa i duschen så jag önskar dej en riktigt, riktigt soft & skön söndag fylld av lyckliga stunder.KrAmAr.






6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Här har det börjat snöa! Trodde vi skulle klara oss, men icke. Så det blir innemys här också.
Kramar
AnnaMaria

Hajan sa...

Så skönt att Du är nöjd med din dag,
det är jag med.
Varit och storhandlat, fick skjuts av min son och barnbarn.
De diskade innan De åkte hem, så nu har jag bara att plocka in allt i skåpen,
kram från Hajan

Coquina sa...

Låter som en toppendag =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling med kniv-tema =)

No34 sa...

Sköna söndag med andra ord...! Här har vi också njutit av den, eller hela helgen har det njutits!!
Önskar Dig en skön men sen söndagskväll, kram Kate

Madame Edith sa...

Önskar dig en fin start på den nya veckan :)

Kram Madame Edith

Mamma C sa...

Hoppas du har haft en lika skön och bra måndag.
Kram Mamma C