fredag 25 oktober 2013

F.R.E.E.E.E.E.D.A.G.

Gooodmorning sköna fredags bönor ! Å vad mysigt med fredag och freeeeedagsmys  och helg !!! Bara så a.m.a.z.i.n.g. ! Vaknade långt innan tuppen idag .Så här sitter jag och myser med tända ljus och gott java.Ute är det bäcksvart kan tro att det är natt,fniss . Igår blev det en underbar torsdag min väninna kom och hämtade mej så då blev det en go kopp java ,Sedan åkte vi till hennes gulliga dotters fritids och hämtade henne .Ja sedan var det lunch och då åkte vi och käkade en god lunch i stället för fika .Ja där satt vi 3 tjejer och myste en bra stund och bara hade det gött !Ja tiden går ju alltid så himla fort när man har skoj ,så dom körde mej till min träning för där skulle jag ju vara kl 13.00 och träffa min goa pt.Jag var lite pirrig inför mötet med henne ,men det gick kanon vi la till lite övningar och lite vikter  så det gick kanon.Så det blev ett pass på 1 timma ,ja  så himla skönt .är supernöjd över att ha kommit i gång med min träning !Sedan kom min goa väninna och hämtade mej så jag fick uträtta lite ärende och handla lite mat .Ja sen körde hon hem mej så då blev det en god kopp java hemma hos mej innan hon åkte hem! Efter middagsfix och lite så var jag hemma själv ,kidzen var hos kompisar .Ja då blev det att tända massor av ljus och krypa upp i soffan och kolla på nya Wallander .I dag väntar ett besök hos läkaren ,sedan blir det en sväng på stan och kolla runt lite innan freeedagsmyset drar igång .Så nu önskar jag dej en alldeles ,alldeles härlig ,underbar och fab fredag min vän .Njut och myyyys hela dagen !!!:) PuSsAr & kRaMaR.
 
 
 
 
 

9 kommentarer:

No34 sa...

Godmorgon! Kaffet är redan intaget och en cykeltur till dagens jobb är avklarad redan.... Full fart med andra ord!!
Vilken härlig torsdag du fick och hoppas att fredagen blir lika magisk och härlig!!
Stor fredagskram till Dig, kram Kate

vitadrömmarobusigabarn sa...

Ja vad mysigt med Fredag !!!!
Ha en jättefin dag och Trevlig helg
kramar Tina!!!!!

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =)
Äntligen fredag, underbart <3
Ta hand om dig, stor kram

Anonym sa...

Så myyyysigt & va fin du är <3
/Fredagskram

Hajan sa...

Ja nu skall jag mysa med en Budapestbakelse och en kopp kaffe.
Vilken underbar dag det varit, och vilket underbart väder det ä bara att tacka och taga emot- allt sammans kram från Hajan

Källeboda lantliv sa...

trevilg helg ! bra med träning ..styrketräning ger mycket ..skitbra ! stärker kropp å själv förtroende ...träning bra för allt 1 duktiga du! kram jeanette

Mamma C sa...

Ha en toppenfin helg nu.
Kram Mamma C

Mamma C sa...

Ha en toppenfin helg nu.
Kram Mamma C

Fågel Blå sa...

Hej!
Kikar In och önskar dej en fin Helg!
KRamra Kathrien