fredag 11 oktober 2013

H.A.P.P.Y .F.R.E.D.A.G .

Tjingeling fina bloggvänner ! Tänk att det redan är fredag idag ! Amazing !!!.Hoppas att du har sovit gott och känner dej redo att möta en ny dag .Tycker alltid att det känns speciellt med fredagar .En härlig feelgood känsla infinner sej i kroppen !!! Har varit uppe med tuppen i dag myst med tända ljus och gott java .Skickat i väg Hannah till skolan som vanligt .Men nu har jag väckt Tobban som har sovmorgon . Igår var en riktigt härlig fixardag här hemma .Fick gjort allting som jag bestämt ,härligt .Blev en sväng till stan för att handla mat .Lite härliga helgblommor fick följa med hem .Nu får jag ta tag i dagen strykning och en go lång dusch .Sedan åka till stan och träffa  underbara Bibi för att gå på kalas och uppvakta en annan väninna som fyller år i dag .Så då blir det kaffe och tårta, massor av surr och skratt .Sedan ner på stan och träffa en ny bekanskap som jag träffade när jag var på mingel i Flen .Bara så skoj . Sedan hem och fixa fredagsmyyyyyset till kidzen ,tacos har dom önskat i dag .Önskar dej en FAB Fredag min vän .Tänk positiva tankar så går livet  som en dans .....PuSs & kRaM .


















7 kommentarer:

Madame Edith sa...

Önskar dig också en fin fredag!

Kram Madame Edith

anettan sa...

Kul med nya bekantskaper. ha en fin fredag. Kram Anette

No34 sa...

Detsamma Rita, önskar Dig en magisk fredag med allt det roliga. VECKANS BÄSTA DAG!!
Så kul att se bilder på dig, så fin Du är!!
Fredagskram från Kate

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Happy fredag till dig Rita
Kramar
AnnaMaria

Hajan sa...

Hoppas fredagen blev som Du önskade. Jag kan inte klaga heller,
vi har haft toppen väder här.
kram från Hajan

Mamma C sa...

Härlig fredag till dig med.
Kram Mamma C

Home2tiny sa...

Vilken härlig fredag du verkar haft. Mys på stan med väninnor är ett perfekt avslut på veckan. Ha en skön lördag vännen. Kramisar Tina