torsdag 24 oktober 2013

TORSDAG .

God morgon alla kära bloggvänner .Är så glad att jag har er och är så tacksam för alla gulliga kommentare och stöttning .I min resa om att ändra min livsstil .Har kört i 6 veckor med träning nu !!! Så idag ska jag träffa min pt och få ett nytt träningsprogram,med nya utmaningar .Ska bli skitkul ska vara där  kl 13.00......Whoop ,whopp. Nu sitter jag och har avnjutit en god frukost  och gott java ,lite tända ljus. En härlig start på en ny dag med nya möjligheter .Är så glad och lycklig att jag brytit det dåliga efter mina stroker och känner inom mej att jag är på rätt väg !!!Ska träffa en vän på stan för en lunch med lite mys ,skratt och surr kl 10.00 .Efter träningen blir det att åka och handla och fixa lite ärende .Senare blir det att fixa middag till kidzen .Tända ljus och krypa upp i soffan och virka på min sjal , och mysa .Önskar dej min vän en härlig torsdag  smile & be happy .Nu Girls kör vi torsdag !!!:) Pepp.pepp.Pussar &kRaMaR
 
 
 
 
 




6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så bra, en egen pt var inte dumt. Då blir man extra peppad säkert, för mig är det lättare och fuska med träning.
Du är superduktig.
Kramar
AnnaMaria

Änglarna finns sa...

Duktig du är, vännen!
Alltid skönt när man lyckas med någonting som man bestämt sig för!!
Ha en fortsatt mysig dag!
Kram Annika

Browneyedgirl sa...

Vilken fin bild på dig raring =)
Så hur går det med scarfen?
Önskar jag vore lite händigare när det kommer till sådant *skrattar*
Kram och ha en toppen dag <3

Life´s Silverlining and I sa...

Bra gjort! Skulle behöva ändra min livsstil lite likaså. Kram Nilla

Melody and M.E sa...

En guldstjärna till dig! Att ändra sin livsstil är inte lätt!
Hoppas du haft en riktigt bra dag och har det skönt i soffan med ditt handarbete!
Kram M.E

Home2tiny sa...

Vågen, busvisslingar o hejarop. Är så imponerad av din inställning till att förändra din livsstil, du kommer att fixa det galant o har redan kommit så långt. Du är en stark o positiv kvinna fina Rita. Kramisar Tina