lördag 26 oktober 2013

W.E.E.K.E.N.D.

Gooodmorning sweeties ! Hur u.n.d.e.r.b.a.r.t. är det inte med lördag i dag ? Love ,love ,love it !!! Har haft en gosig och lyxig sovmorron ,hur skönt som helst .Satt på gott java,tänt ljus och sitter här och bara myser .Ingen skolstress ett härlig höstlov ligger orört .Kan det bli bättre??? I går var jag på återbesök på vårdcentralen och det var bara bra .Sedan åkte jag hem för igår vaknade jag längt innan tuppen så det blev en härlig siesta på eftermiddagen.Sedan fixade jag fredagsmyyset här hemma ,tände ljus ,lagade god lax i ugnen och en härlig sallad till.I dag blir det en sväng till stan med Hannah för det är massor av roliga saker som händer i stan för Rosa bandets del.Så dit åker vi och kollar runt .Senare ska Hannah på bio med en kompis ,så då åker jag hem och myser .Njut din lördag vännen .KrAmAr.......P.S Glöm inte ställa om klockan ,dra tillbaka den så får vi sova 1 timma till .D.s .
 
 
 

 
 

6 kommentarer:

Blommiga Rutan sa...




Godmorgon!

Fina du bilder du bjuder på så här på lördagsmorgonen.
Har en ledig lördag idag, härligt.

Önskar dig en jättefin helg.

Kramar Anncathrine

Hajan sa...

Tack detsamma lilla vän, man gör så
gott man kan. Solen försöker just nu att bryta sig fram bland molnen.
Jag skall kolla vad Ni har gjort på bloggen. Sen skall snabeldraken fram tyvärr.

Sen bliver det lite uppstekt, det duger bra ibland.
kram från Hajan

Mamma C sa...

Låter som en helmysig lördag.
Kram Mamma C

Anna Stenberg sa...

Tack för påminnelsen om klockan! Det hade jag glömt helt! Var gärna med i min utmaning och utlottning. Du gillar ju Vita Ranunkler! Kram Anna

Marie sa...

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Marie

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =)
Så du var med på stan igår. Var det mycket skoj? Hann ju inte se så mycket själv. Kram fina och njut av söndag <3