fredag 4 oktober 2013

K.A.N.E.L.B.U.L.L.E.N.S.D.A.G.

Tjingeling fina bloggvänner ! Tänk att det är f.r.e.d.a.g. och kanelbullensdag i dag .Amazing !!! I går var jag hemma och fixade och grejade hela dagen .Tvättade ,städade torkade golv och gick här och piffade .I går kom min fina ljuskub .Lyckan var total bara så fin ! Tack snälla Therese för snabb service !!!!Tycker att det är så skönt när det är klart på torsdagar ,för då känns helgen längre ! Har haft en gosig och välbehövlig sovmorron bara så skönt .Mannen skickade i väg kidzen till skolan .Sitter här oh myser med gott java .Ska ta att fixa till mej och åka till stan en sväng .Handla lite fräscha blommor till helgen,strosa runt på stan och mysa och njuta i det helt underbara vädret !!! Nej nu ropar duschen på mej så Got to go !!!! Önskar dej en FAB Fredag ! Tänk - i kväll blir det fredagsmyyys !!! :)) PuSsAR &kRaMaR .







8 kommentarer:

Änglarna finns sa...

God morgon!
Låter som om du kommer att ha en ljuvlig dag!
Idag tror jag nog...att det får bli en kanelbulle till fikat...:-)
Njut av dagen, kära du! Kram Annika

Browneyedgirl sa...

Jag har vart på sköna gertruds och köpt kanelbullar =) Så himla gott.
Njut av fredag fina <3 Kramen

vitadrömmarobusigabarn sa...

Fin bild på dig!!!!
Önskar dig också en jättefin Fredag och trevlig helg!!!
Kramar

Källeboda lantliv sa...

klart kanelbullensdag måste firas ..allt för att piggas upp i vardagen !
ha en skön helg ! kram jeanette

Källeboda lantliv sa...

förresten söta du på bilden också ju ! kram

Hanna sa...

Ha en toppen lördag.
Kram
Hanna

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken dag! Hoppas du får en lika fin dag idag.

Och jag bakade faktiskt kanelbullar i går, dubbel sats! Och så åt jag av dom också, det är ju så gott!

Här stormar det och regnar idag och är alldeles mörkt ute, himla mysigt, jag älskar den här tiden på året.

Agneta kram

Madame Edith sa...

Vad fin du är och fina naglar!
Hoppas att du har en härlig helg, kram Madame Edith