söndag 13 oktober 2013

SKÖNA SÖNDAG !

Goooodmiddag sköna söndagsbönor ! I dag har jag haft alla möjligheter till en lång och gosig sovmorron bara så skönt .Sitter och myser med gott java ! I går kom en vän  hit och fikade .Sedan åkte vi till Öb ,Rusta och Intersport .Glaset jag håller i fick följa med hem från Rusta ,tycker att dom är super fina .Ja sedan blev det en kopp hemma hos henne också innan mannen kom och hämtade mej .Kidzen sov över hos kompisar så det var bara jag hemma .Då får man passa på !Solen strålar utanför mitt fönster och det känns riktigt ,riktigt härligt att det är söndag .Så nu ska jag ta tillvara den här dagen .Gör det du också ! Och njut så mycket  du bara kan av skön avkoppling  !!!! Senare blir det att tända ljus och krypa upp i soffan och kolla på film .Önskar dej en skön söndag min vän .PuSsAr & kRaMaR .
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

Villa Ell sa...

Sovmorgon blev det inte här men jag somnade tidigt igår, riktigt tidigt ;-)

Ha en fin dag!
Kram Sandra

Mamma C sa...

Ha en toppenskön söndagskväll.
Kram Mamma C

My everyday life sa...

Låter som en skön dag! Perfekt att ladda batterierna lite inför veckan. Kram Nina

Browneyedgirl sa...

Kram fina och ha en toppen måndag
<3