torsdag 31 oktober 2013

GODMORGON TORSDAG !

Heeeej mina solstrålar ! Torsdag i dag och det bretyder helg i morgon ! Å så härligt .Idag var jag så trött ville bara zzz  zzz om när klockan ringde .Men sova får man göra när man blir gammal ,fniss .I går kom min goa vän Emelie hit på lite fika .Så det blev att njuta och mysa en sund .Ja sedan var det dags för ett härligt och underbart vattengympa pass bara så skönt ,man blir helt slut efteråt man känner sej alldeles varm och avslappnad i hela kroppen .Underbart !!! :).Hade förberett middagen innan så den var snart fixad bara in i ugnen en stund och lite sallad .Tända ljus ,krypa upp i soffan med ett glas rött .Mys pys max,ja lite härlig vardagslyx behöver vi alla !!! I dag ska vi ut på en liten tur kul att hitta på något när det är höstlov .Först blir det ett besök på graven och göra lite fint hos mina helt underbara och älskade föräldrar .Alltid jobbigt att åka dit ,men känns bra efteråt men saknaden går aldrig över , ja så känns det i mitt hjärta!!! Sedan ett besök på stora varuhuset för att fylla på ljusförrådet ,ja sedan lite härlig shopping .Hannah och jag behöver kängor eller stövlar .Sedan vet man ju inte om  jag  hittar något fint som får följa med .Kul att komma i väg på något .Önskar dej en underbar dag fylld av positiva saker .....PuSsar &kRaMaR.
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =)
Önskar dig en härlig dag <3
Kramen

Hanna sa...

Ha en toppen dag!
Kram
Hanna

Hajan sa...

Ha en fin dag önskar Hajan

Madame Edith sa...

Ha en fin shoppingdag :)

Kram Madame Edith

Änglarna finns sa...

Go kväll vännen!
Låter som ett par ljuvliga dagar!!
Nej du, tror aldrig saknaden går över! Tänker på det varje gång jag besöker pappas grav. Men som du skriver, han är alltid med mej!
Ha en fortsatt mysig kväll! Kram Annika

Maria sa...

Hej på dig....nu tittar jag in en sväng till dig. Önskar dig också ett fint slut på veckan och en trevlig helg. Kram Maria