tisdag 15 oktober 2013

GO DO IT !

Goooodmorning darlings ! En underbar natt till med helt ok sömn .Och jag känner mej väldigt klar för tisdag !.Har varit uppe och käkat en god och smarrig frulle med Hannah innan hon åkte till skolan .Har nyss skickat i väg Tobban som hade sovmorgon .Sitter här och myser med gott java och tända ljus .Bara så mysigt .Idag blir det besök hos tandis . I dag blir det en lång pw på eftermiddagen när jag kommer hem ,Nej Girls nu kör vi ! Kom i håg att ingenting är omöjligt bara passionen och den rätta positiva inställningen finns där .....! You go !!! Carpe Diem .PuSs & kRaM.
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

Madame Edith sa...

Vilket härligt citat av Alfons Åberg :) Det ska jag läsa för mina barn sedan, dem tycker att det är helt fruktansvärt att ha långtråkigt..

Kram Madame Edith

No34 sa...

Tisdag, ledig dag och nu väntar långpromenad med mina hundar också.. Det är en lisa för själen, som behövs idag.
Tisdagskram till Dig från Kate

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Hoppas att det gick bra hos tandläkaren och att du sedan haft en mysig dag!
Fortsätt njuta...och ha en härlig kväll!
Kram Annika

Home2tiny sa...

Har jobbart hela dagen o har äntligen landat i soffan. I morgon ledig o bara vara dag, det ser jag fram emot. Ha en skön kväll vännen. Kramisar Tina

Browneyedgirl sa...

Vilken mysig bild på dig och vovven =) Och alfons, han gillar vi *hihi* Stor kram raring och ha en toppen dag <3

vitadrömmarobusigabarn sa...

Önskar dig en underbart fin dag
Kramar FRån mig!!!