lördag 12 oktober 2013

L.Ö.R.D.A.G.S.M.Y.S.

Gooodmorgon sweeties ! Har haft en lyxig och välbehövlig sovmorron ZZZ, zzz .Hur skönt som helst ! Solen strålar ,bordet är fyllt av levande ljus och jag har dukat upp en smarrig frukost ! Och det är L.ö.r.d.a.g!!! = Ingen skolstress !!! Å så härligt :) I går så körde mannen mej till stan för att möta upp goa Bibi ,och sedan gå på kalas .Jag hade hittat ett jättefint  hjärta i trä,där det stod några gulligt ord på.Så när vi kom dit sjöng vi för födelsedagsbarnet ,fikade och hade en trevlig stund.Sedan ner på stan för att träffa min nya vän . Vi gick och tog en mysig fika på Sköna Gertruds.Dom har så himla gott matbröd där .som dom gör super smarriga smörgåsar på !Ja där satt vi och pratade i flera timmar ,tiden går ju så himla fort när man har skoj.Ja de var en mysig och härlig fredag .Sedan blev det hem och fixa tacos till kidzen .Efter maten  gick jag runt och  tände massor av ljus och sedan  sätta sej i soffan och kolla på idol .I dag vet jag inte riktigt vad som händer ,men en sväng till stan i det fina vädret vet jag att  det blir .Njut din lördag min fina vän .Mys och njut .PuSs &kRaM .












2 kommentarer:

Katta sa...

Jag hade med en välbehövlig sovmorgon i går, sov till halv 11!! Vet ej när jag gjorde det sist. Men i dag på morgonen blev det bara till nio och i en timma innan hörde jag halvägs i sömnen babbel babbel babbel, det var min son som chattade on line med sina kompisar då de gamade :) Kram Katta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mycket roligt du gjort under helgen, ha nu en skön söndag i solen.
Stor kram
AnnaMaria