söndag 6 oktober 2013

ATT DÖ EN SMULA !!!!

Tjingeling alla raringar ! Idag är jag inte riktig på humör !!!! Kom på igår att en vän till mej håller på att ljuga för mej .Kan inte först varför??? Ja det låter hårt och bestämt men i min värld så är det inte okey med lögner ....... Spelar ingen roll ,säj som det är för då vet jag vart den människan står och att det går att lita på han  eller hon  !!!Men ljuger man så känns det inte okey och man blir osäker själv i relationer till andra .Nej vi går ju inte på dagis och att det minsta man kan begära är raka rör och inte massor av lögner mot  sina nära och kära !!!! .Ja i dag är jag riktigt ,riktigt ,ledsen och besviken !!!I dag gråter jag och mår inte bra .Vill man ställa saker till rätta så finns möjligheten ,men det är inte mitt ansvar Det känns  skönt att det är söndag så man bara kan vara i dag .PuSs & kRaM.
 
 

 
 
 
 

11 kommentarer:

Villa Ell sa...

Nä sånt är inte okej, absolut inte!!! Jag anser inte att det är någon riktigt vän och att man ska strunta i det men man bryr ju sig såklart på något sätt ändå! Man blir så sårad, någon man litar på och tycker om!
Jag hoppas det löser sig och att du kan lägga energin på annat

Ha en bra start på veckan
Kram Sandra

Hanna sa...

stor kram till dig.

Änglarna finns sa...

Åhh vännen,, jag förstår dej precis!!
Finns det någonting så falskt som att ljuga! Har man då dessutom litat på vederbörande...så blir det ju ännu värre!
Vet vad det vill säga...när jag skilde mej, för flera år sedan då pratade en som jag trodde var god vän...så illa om mej! Det är idag 8 år sedan och om jag ser henne på stan och hon hejar...hejar jag tillbaka...men aldrig först!!

Skickar dej en extra stor kram...och var rädd om dej...för som du vet...det finns bara en som du!!!
Kram Annika

Lotta sa...

Ibland är det bra att bli sviken,så man vaknar upp och sållar bort dessa personer som gör en ledsen och stjäl energi.Den energin ska man lägga på vänner som alltid finns till hans i både glädje och sorg.Dom brukar vara lätträknade,många vill bara gotta sig i andras olycka och problem! Bort med dom!! Du är värd dom bästa,skit i resten.Kramar <3 / Lotta

Mamma C sa...

Lögner är inte ok, förstår om du är besviken och ledsen.
Kram Mamma C

Jenny sa...

Ojojoj, sånt där tar på krafterna, hoppas det reder ut sig!
Kram Jenny

Browneyedgirl sa...

Det är inte okej ;( Att omge sig med vänner som sviker en tar på krafterna. Riktiga vänner skulle aldrig göra dig illa. Hoppas det löser sig vännen, stor kram

Blommiga Rutan sa...

Fy så tråkigt att höra!
Avskyr lögner och avskyr elaka människor! Blir så arg när man hör sånt här!!!!!

Hoppas att det känns bättre idag och att du istället kan tänka på dina riktiga vänner, dom som du kan lita på!

Kramar Anncathrine

Unknown sa...

Blir ledsen när jag läser om din så kallade vän....
Med såna vänner behövs inga ovänner, eller hur?
Strunta i den personen, du kommer alltid undra vad som är sant å inte!
Kram på Dej gumman <3
Fia

Älskade pion sa...

Tråkigt att höra.:( Hoppas att det ordnar upp sig och gör det inte det är det ju ingen riktig vän.Kraaaaaaaaaaaaam Ulrika

Gunillasljusglimtar sa...

Vill ge dej en varm kram ♥ Gunilla