onsdag 30 oktober 2013

LILL-LÖRDAG.

Happy onsdag sweeties ! Det är inte klokt vad tiden rusar fram ,redan onsdag .Vaknade innan tuppen även idag och sitter här och njuter av tystnaden.Ja här snarkas det vill jag lova av kidzen .Men bara så skönt att vakna tända lite ljus och en go kopp java och bara få njuta av tystnaden ! Hur skön som helst ! I går var det ett möte först på agendan ,sedan lite god lunch med mannen .Känns så härligt  att ta en lunch tillsammans då och då ,ja vardagslyx och egentid behöver vi alla !Efter det blev det ett härlgt träningspass ,underbart . I dag blir det ett läkarbesök med Hannah nu på förmiddagen .Sedan har jag jagat praoplats till henne med ljus och lykta .Å fått napp så där blir det ett besök i dag också och hälsa på chefen .Sedan ett härligt vattengympa pass för min del .Ja efter det blir det hem och fixa middag sedan tända ljus och krypa upp i soffan och njuta och mysa ,sippa på ett gas vin .....Nu njuter vi onsdagen Girls ! PuSsAr & kRaMar .
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

Hajan sa...

Ha en bra dag Rita,
jag skall bort och fika,
vi är så gamla så vi dricker inte vin längre. Men när jag var i din ålder tog jag mig ett glas till fest.

kram Hajan

Mamma C sa...

Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll.
Kram Mamma C

Home2tiny sa...

Vissa dagar kan det vara ljuvligt med ensamtid på morgonen, en kopp kaffe o bara njuta av tystnaden. Vilken härlig aktiv lillördag för dig vännen, hoppas du har en skön kväll. Kramisar Tina

Melody and M.E sa...

Här njuter jag av en varm kopp té för det är ingen självklarhet här efter vi i tre dagar har haft långa strömavbrott från och till! Suck... blev att handla kallskuret i dag igen!
Simone härjade hårt med vårt elnät här vid sydkusten!
Önskar dig en riktigt skön kväll!
Kram M.E