tisdag 22 oktober 2013

REGNIG TISDAG.

Goooodmorgon vackra pinglor ! Vaknade innan tuppen idag ! Å vad mörkt det var gick upp och satte på gott java och tände massor av ljus .I dag är det riktigt grått ute och ruggigt ,verkligen en riktig regnig höstdag .Men det som är positivt är ju att man kan vara inne och mysa med massor av ljus  !!!!Har börjat att virka en sjal och det tycker jag är bara så roligt att göra :) Kidzen har åkt till skolan så här sitter jag med gott java och bloggar .Mysig och härlig start på en ny dag med nya utmaningar ! I går var jag och körde ett pass på gymmet .Hur skönt som helst .Ska träffa  min pt Eva på torsdag och få ett nytt träningsprogram .Har kört detta programmet i 6 veckor nu ,ja tiden går fort när man har skoj .Så nu är det dags för nya utmaningar ! Igår blev det en fika på härliga Sköna Gertruds efter träningen .Dom har supergoda och nyttiga mackor där som jag bara älskar !!!! Sedan iväg och storhandla för det  ekade tomt här hemma.








Idag blir det en sväng till goa Madde och fixa naglar .Sedan kommer en vän hit på lite fika på eftermiddagen ,mysigt .Önskar dej en skön och mysig tisdag min vän .Smile & Be Happy !!!:) PuSsAr & kRaMaR . 

9 kommentarer:

Madame Edith sa...

Spännande med sjalen :)

Kram Madame Edith

Älskade pion sa...

Vad mysigt du har det där hemma.Ha en fin dag vännen.Kram Ulrika

Hajan sa...

Hej Rita jag ler och är jättelycklig.
Hade en sådan bra dag i går, läs min blogg får du se.

kram Harriet

Änglarna finns sa...

Ja du...mornarna är verkligen mörka...här har också regnat idag..men nu på em..blev det uppehåll...och det är +12c så temp växlar verkligen!
Hoppas naglarna blev bra!!
Ha nu en fortsatt mysig dag!
Kram Annika

Helenas enkla vardag sa...

Du är verkligen positiv av dig. Önskar jag kunde vara lite positiv sådana här regniga dagar.
Hoppas dagen blev bra.
Kram Helena

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tråkväder här också..:-(

Må så gott
Kram

No34 sa...

Ja,idag har det varit mörkt precis hela dagen. Så tända ljus sitter inte fel med massor av gott java!
Hoppas du fick en härlig stund med väninnan och att naglarna blev fina!
Besöket på IVA i Uppsala gick bra, om än lite känslomässigt jobbigt!
Tisdagskram från Kate

Karin sa...

Hejsan! Låter som att du har en fin mysdag. Jag blir nyfiken på din sjal du virkar hoppas du visar en bild framöver. Ha det bra, Karin

Browneyedgirl sa...

Vilken mysdag =)
Ruggigt värre *hihi* Visst är det supergoda mackor, favoriten är nog den med ostcreme i =) Men även den med mozarella....
Kram fina <3 Ha det bäst