onsdag 9 oktober 2013

O.N.S.D.A.G.

Morning beauties !Har haft en lyxig och välbehövlig sovmorgon .Bara så himla skönt .Så nu sitter jag här och njuter med en go kopp java ,alone hemma .Hur skönt som helst ,lyssnar på lite soft musik från en härlig spellista  från spotify.I dag är det riktigt grått och mulet ute så jag har tänt lite ljus och myser .I dag blir det ett härligt pass med vattengympa .Tycker att det är så himla skoj att jag har kommit i gång med min träning .Fattar inte bara vart tiden tar vägen i dag är det 1 månad sedan vattengympan började , och 1 månad har jag tränat på gymmet 2 dagar i veckan !!!! Ja det känns bara så himla skönt ! Ska ta och hoppa  i duschen och sedan fixa en smarrig lunch så jag är klar för en effektiv dag! Önskar dej den b.ä.s.t.a onsdagen !!! :)) PuSs &kRaM.
 
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

Razzy sa...

Härligt med Onsdag, mitt i veckan och snart är helgen här :)

Hoppas du får en skön Onsdag

Kram Eva

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Så duktig du är som tränar!! Just detta att få in rutinerna..i just träningen är ju jättebra!
Önskar dej en fortsatt mysig dag!
Kram Annika

Madame Edith sa...

Hej fina Rita, jag måste säga att det är så roligt att du visar dig själv på bloggen allt mer. Det blir mer personligt då :)

Ha en fin onsdag, kram

Hajan sa...

Det var inte dåligt vad du ligger i
Det är jätteduktigt att du orkar.
ha det så goo nu, det är du värd,
.
kram från Hajan

Mittgodastefinaste sa...

Vilken underbar start på dagen! Jag kan riktigt längta efter morgonkaffet när jag lägger mig på kvällen! Inget slår den första koppen! Kul att få se en bild av dig också!

Kramar Jenny

Mamma C sa...

Visst är det skönt när man kommit igång med sin träning. Tycker du är jätteduktig. Ha en fin torsdag.
Kram Mamma C

Källeboda lantliv sa...

ja träning hjälper mot mycket ..du får massor av må bra hormoner som far runt i kroppen , bättre kroppsmedvetenhet ,bättre självförtroende, mera kraft å energi ..får ut alla dina stress hormoner ..ja listan kan göras lång ..fler borde upptäcka fördelarna med motion ..fortsätt så ..lycka till ! kram jeanette

Vero sa...

Vilken härlig bukett. Hittade hit till dig inne hos någon annan...

Önskar dig en fin dag!