tisdag 1 oktober 2013

VÄLKOMMEN OKTOBER !

Gooodmorron alla underbara bloggvänner ! Ja då hälsar vi en  ny månad  välkommen ! Jisses vad tiden går fort ,men tycker att det har varit en helt underbar sensommar ! I dag var  jag  uppe med tuppen och jisses var mörkt det var så jag fick tända ljus men det är ju mysigt med gott java och lite morron mys ! Igår var jag och körde ett härligt träningspass bara så himla skönt .Nästa grej var att åka och storhandla för det ekade tomt här hemma .När jag kom hem blev det att fixa middag till kidzen .Ja sedan tända massor av ljus och krypa upp i soffan och kolla på tv .Nu får jag sätta fart för nu blir det att åka och träna sedan ta en fika med en vän .Önskar dej min vän en skön och härlig tisdag med lyckliga stunder och positiva intryck .Mys och njut PuSs & kRaM.






7 kommentarer:

Madame Edith sa...

Ja tänk att nu har vi redan kommit in i Oktober, känns både roligt och inte.. roligt för att vi har en resa inbokad till vintern och inte så roligt för mörkret kommer allt tidigare om kvällarna nu. Vad mysigt du ser ut att ha det, tända ljus och mys är i alla fall trevligt med hösten :)

Kram Madame Edith

Fågel Blå sa...

Tack frö supergulliga kommentarer inne hos mej blir så glad!
Fin bilder du visar!
Kramar Kathrine

Hajan sa...

hejsan lilla vän, det är sö skönt
en kille har varit här och putsat mina fönster. underbart , min dotter kommer snart och sätter
upp de andra . skönt med den hjälpen
ha det bra önskar >Hajan

Home2tiny sa...

Visst är det mysigt med hösten, tända ljus o brasan som sprakar i kaminen, älskar det. Hoppas du haft en härlig dag o får en skön kväll. Kramisar Tina

Annaochlivet sa...

Men jaaa tänk att nu är det höst på riktigt! Mysigt tycker jag:) Vill önska dig en bra vecka! Kramar från mig

CONCEPT by JESSICA sa...

Härliga oktober är här, ja fort går det...
Fin vecka till dig, kram

Sallys hus sa...

Hej hej!
Det är verkligen mysigt att hinna tända lite ljus och ta det lugnt på morgonen.
Va duktig du är som kommit i gång så med träningen. Jag har kört ett spinningpass nu i kväll så jag känner mig också nöjd..;)
Ljuskuben är jätte söt Jag har ju den stora men de små är ju sååå söta..;)
Ha det gott!
kraaaaaaam katarina