torsdag 17 oktober 2013

T.O.R.S.D.A.G.

Gooodmorron alla vackra pärlor ! Hoppas att ni har sovit gott ,för det har jag och är redo att möta en ny dag .I dag vaknade jag långt innan tuppen ! Ja nu är det verkligen ljustider jisses vad mörkt det är på morronen och vid 18.30 tiden på kvällen .Men det är ju bara så himla mysigt att tända ljus och mysa .Har druckit gott java här och myst med massor av ljus .I går blev det ett härligt vattengympa pass bara så himla skönt .Efteråt blir man bara så himla härligt trött så det blev att åka hem och käka varm soppa .Har börjat mer och mer göra massor av härliga soppor här hemma ! Hur gott som helst !!! I dag blir det ett tidigt besök hos tandis. Sedan en sväng på stan ,köpa lite fräscha helgblommor .Ja kolla runt lite .Sedan blir det hem att dra på volymknappen på någon härlig spellista från Sportify och damma ,ta en bugg med snabeldraken , torka golv och piffa till det!!!.För då känns det som helgen blir längre när det är klart redan idag !!! Önskar dej en skön torsdag min vän ,mys och njut .PuSsAr & kRaMaR.









6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Soppa är jättegott, det äter vi alltid på måndagar. Lycka till hos tandläkaren.
Stor kram
AnnaMaria

Browneyedgirl sa...

Stor kram fina vännen <3

Anonym sa...

Hej! Jag lämnar en kommentar hos dig för att fråga om du skulle vilja göra mig en liten tjänst som skulle betyda såå mycket för mig!! Jag heter Sanna och är 20 år och bor i en liten stad utanför Stockholm, jag brinner för mode och skönhet (vilket du kan se i min blogg haha) jag deltar nu i Schwarzkopf tävling på facebook där man kan vinna en tävling om Sveriges snyggaste hår! Jag skulle vara evigt tacksam om du ville rösta på mig och kanske även lämna en kort motivering om du gillar mitt hår! Kram!
https://hairicons2013.com/sv/entry/87/


/ WWW.FASHIONJOINT.SE

Hajan sa...

Soppa älskar jag med, men den skall vara hemkokt på
alla underbara grönsaker och
ett gott bröd till.

trevlig torsdag nu
kram Hajan

Madame Edith sa...

Fina bilder på dig!

Kram Madame Edith

Browneyedgirl sa...

Ha en härlig fredag =) kram fina du <3