lördag 8 januari 2011

♥ ♥ ♥ÅTER EN NY DAG ♥ ♥ ♥






Tack för alla Goa kommentare!Ni är bara bäst♥ Igår var det skoj att kolla på nya Let s´ Dance.Dom var himla duktiga Andreas och Anders gillade jag.Idag har varit gosig sovmorron här och sedan go frukost med Älsklingen.Här snöar det idag som bara den .Tror det tar lång tid innan det blir vår,tyvärr.För det längtar vi nog alla till eller hur???Ja då får man ha vår inne med underbara Lökväxter vårblommor och sist men inte minst min klara favvo krispiga tullisar.Bara så himla underbara.Vad har ni för er idag?Jag går här och skrotar och myser i min goa morronrock bara så gott att vara och ta det lugnt.Gott kaffe go musik och massa ljus .Ja då är lyckan total.Senare blir det god middag och mys me Älsklingen och 2 av änglarna för tjejen åkte till sin goa farmor och var sugen på att sova där....Mysigt♥.Ha nu en härlig lördag alla sötnosar njut och mys.Stor Varm kram Rita ♥

18 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Här regnar det och droppar från taken, känns som våren är på väg. Tyvärr är den nog inte det redan.

Här går man i pjamas hela dagen då jag är sjuk, blir snart stollig om det inte går över. Har nämligen inget tålamod att vara sjuk.


Kram Susanne

Hanna sa...

själv har jag varit på vollyboll match yngsta tjejerna var med och spelade.ha en bra helg.
kram
hanna

Hem ljuva hem sa...

Tack goa du för din kommentar, på denna sidan hittade jag de fina bakgrundsbilderna och headern..

http://romantikgrafik.blogspot.com/

Hoppas det fungerar att du går in där annars finns den sidan på min sida i högerspalten en bit ner på sidan.
Hoppas ni har en fin eftermiddag med god mat..
kram Anneli

Hemmet Är Min Borg sa...

å så fina biler ,ljuslyktan gillar jag,ja du nu vill jag att våren ska komma smygande,jag tycker att snö är trevligt under jul och nyår,men sen kan det försvinna :)
ha en skön Lördag
Kram Jeanette

Livet på Berget sa...

Vad härligt det låter. Idag har varit en riktig toppen dag för mig med. Älsklingen har fixat åt donat åt mig och jag har varit på en liten shoppingtur och fyndat. Sen har jag gjort en premiärtur på långfärdsskridskor och det var ju bara så super roligt. Måste ut på isen imorgon igen tror jag :).
Ha en fin kväll!
Kram
/Sara

Rosor och Pioner sa...

Tittade också på Let´s Dance igår, håller nog Andreas och Anders blir nog de jag kommer att hålla på.
Din ljuslykta är så fin, gillar den.
Ha en mysig lördagskväll
Kram Susanne

Anki sa...

Hej goa...å Tack!
Du verkar mysa gott du, här snöar det oxå men det känns mest som isbitar som kommer ner!
Åh du är så välkommen när du sugit färdigt, hihi!

Ha en mysig kväll!
Kraaaam!

Caja: sa...

Visst är det långt till våren...men ibland är det skönt att längta.

"Själva längtan är beviset på att det vi längtar efter finns."
//Karen Blixen

Ha en riktigt fin kväll med din familj Rita, Kram/caja

Anonym sa...

Hej Tack för dina kommentarer.har du också en cocker? Engelsk eller Amerikansk? Ha en skön lördagkväll./Lize-Lotte

Jenny Oak Fae sa...

Ha en riktigt skön kväll du också vännen!

: )

KRAM, Jenny

himlaverket sa...

Skönt att bara få skrutta runt å mysa.
Har inte ens haft nästippen utanför dörrn idag,
här stormar det och piskar snö från hustaken.
Nu stjärnorna på slottet...
kram Ullamaria

Mamma C sa...

Här övergick snön till regn på eftermiddagen. Så nu är det isgata hos oss. ha en skön och bra lördagskväll.
Kram mamma C

Home No.1 sa...

Hej Ritavännen krya på dig du med!!!
Kram Annica.

Skogslyckan sa...

Tack för gullig kommentar! Har just bakat morotskaka så här på lördagskvällen, så här doftar ljuvligt! Ha en skön söndag!
Kram Pia

Lilla gårdshuset sa...

Tack för dina alltid så snälla och fina kommentarer. Här droppar det från taken. Både utomhus och inomhus:(.

Ha en fin dag imorgon.

Kramis/Heléne

Vit som snö sa...

Joo visst längtar man efter våren men den kommer tids nog, man får njuta av vintern tills dess:)
Sovmorgon lät skönt... det var ett tag sen måste jag säga... Längtar tills det blir tid till det:)
Ha det gott!
Kram Cilla

Sabina sa...

Det bästa som finns är att bara vara å mysa omkring. Å det lät ju som att du gjorde precis det;)

Hoppas du får en fin dag i dag med sötis.

Kramkram

Källeboda lantliv sa...

ja nu längtar man efter våren ..men man för ju göra det bästa av tiden till dess ..du verkar ju klara av det bra ...mys med familjen och älsklingen din ...härligt det låter ...kram jeanette.kallebodalantliv