söndag 2 januari 2011

♥ ♥ ♥ NY DAG NYA MÖJLIGHETER ♥ ♥ ♥






Tack alla sötnosar nya som gamla goa bloggvänner för alla jul&nyårshälsningar.Blir så glad.Ja nu är det ett nytt år 2011 som jag med spänning och glädje  ser fram emot.Slutet av 2009 och 2010 fanns ju vissa godbitar i !!!!!Det gäller att se det positiva ihelheten som kan vara så jobbigt och svårt!!!!.Jag var ju Lyckligt lottad som fick bli Fru på Skansen 12/6-10.Ja den dagen kommer ju alltid finnas i hjärtat ♥ Sedan har jag  varit bara för mycket sjuk efter svininfluensa sprutan okt09.Säj den sjukdom jag inte haft.!!!!Men det Positiva i det är ju att min läkare bara är så underbar ♥Så bakom alla moln finns alltid solen.Men det gäller att vänta på att den bara kommer upp och lyser ♥Men nu ser jag framåt!!!!Först väntar jag mej ett härligt bloggår här med er alla godingar,att jag och alla får må bra,resor lite utmaningar och massa spänning som kommer som en glad överraskning.Idag är den stora sonen på fotbollscup åkte vid 8 i morse.Dom mindre Änglarna åker pulka.Älsklingen jobbar så nu sitter jag här med massa tända ljus och gott kaffe och myser.Sedan blir det god middag tänkte göra stek sås potatis grönsaker blev jag bara så sugen på.I kväll blir det tv och fika med Älsklingen&Änglarn.Ha nu en skön och härlig söndag alla sötisar mys och njut och var rädda om er.Pussar&Kramar Rita ♥.

26 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Håller mina tummar för att du skall få ett friskare år.
Minns så väl när du blev Fru på Skansen vilken mysig grej.
God fortsättning på 2011:)

Helen sa...

God Fortsättning!
Jag ser att du också ser fram mot det nya året med tillförsikt, vad kul. Vilken härlig dag du beskriver att ni har och ska ha idag. Underbara bilder du hittat. Hoppas att du mår skapligt bra.
Kram/Helen

Hanna sa...

Ja du tycks ha haft många sjukdomar under det gångna året. Hoppas att näst år blir bättre på den fronten.
Men mycket positivt har du också fått vara med om, hoppas att det blir mest av den varan detta nya år.
Kram
Hanna

Solgården Butik och Café sa...

Jag håller så med dig om att bakom molen så gömmer sig solen, det är bara att ha tålamod så tittar den fram :) Älskar ordcitatet "Ny dag Nya möjligheter" Det står skrivet på våran svarta tavla i köket :)

All lycka, glädje och hälsa till dig under 2011.
Kram/Sofia

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej Vännen!
Tack söta du för titten och kommentaren inne hos mig...
Nu önskar jag dig en kanonkväll
och en fin början på veckan..

Kramen

hagagården sa...

Tack för titten gulliga du,hoppas du och din familj har haft en fin jul och nyår.
Kram o ha det så gott.
ninni

HOUSE of ADELA sa...

Hej söta Rita!
Vilka unerbara bilder du visar! Hoppas ditt år ska vara helt utan krämpor nu, jag håller alla tummar!

Kramar
Adela

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Tack för titten inne hos mig vännen..
Önskar dig ett riktigt gott nytt friskt år...Gäller & se ljust på livet..Tycker du e helt enastående glad possetiv människa mitt i allt elände du haft..
Sänder dig många kramar
Sus

Uttan sa...

Ja när man ser tillbaka på året har man hunnit en del ändå.Både roligt och tråkiga saker har även hänt här hos Oss. Men nu ser Vi framåt.
Vi går ändå mot ljusare tider :)

Sköt om Dej!
Kram!

Jenny Oak Fae sa...

God fortsättning på 2011!!!

: )

KRAM, Jenny

bakom berget sa...

En god fortsättning på det nya året önskar jag Dig!
Kram Åsa.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Gott Nytt År!
Hoppas att ditt 2011 blir ett riktigt bra år. Må gott!

Rosor och Spetsar sa...

Önskar dig Ett Gott Nytt År och du har så rätt i att vi ska se positivt på framtiden
Må så gott
Kram
Annelie

Anna-Lena sa...

Hej vännen!

Ja, visst är det spännande med ett helt nytt år framför oss. Jag hoppas verkligen att du kommer att vara friskare i år. Förhoppningsvis har du byggt upp ett immunförsvar igen. Vilken tur att du har en bra läkare! Tack för dina alltid så rara kommentarer, blir på så gott humör.

Ha nu en mysig kväll!

Kram Anna-Lena

Noll54/Eva-Karin sa...

Kikar in och önskar ett riktigt bra år!

E-K/noll54

Anette sa...

Tack gulliga du för din kommentar! Vill önska dig en god fortsättning på det nya året!
Kraaam/Nettan

Photo by Maria sa...

Detta året kommer att bli bra mycket bättre för dig tror och hoppas jag, utan sjukdomar..

Ha nu en fin måndag..

Kram Mia

Norrfrids Eija sa...

Hej Rita!
Ditt namn är som en filmstjärnas Rita, Rita, Rita! Så vackert!
Härliga vintage-bilder du kryddar din blogg med! Ska bekanta mig litet mer och dyka in i inläggen.
Tack för din hälsning hos lilla mej!
Eija

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas nu det här blir ett riktigt bra år för dig och du får vara frisk. Jag har fått influensa nu, fast jag tagit vaccin!
Ha en fin vecka
Varm kram
AnnaMaria

Anitas hus sa...

Godt nytt år!
Håper 2011 blir et flott år for deg:)
Klem, Anita:O)

Älskade pion sa...

Hoppas att du får ett "friskare" år i år gumman,det är du mer än värd.;) Kramar Ulrika

Källeboda lantliv sa...

Gott nytt år på dig med ..hoppas du blir friskare detta året ...jaha! du blev också gift i år ...visst var det en härlig känsla ...önskar dig all lycka ..ha det gott ..kram jeanette.kallebodalantliv

Unknown sa...

You got mail, ler. KRAM

Country Hill sa...

Önskar Dig en riktigt god fortsättning på det nya året och hoppas Du får vara frisk!
Kram Lena

Nyanser av vitt sa...

Nu håller vi tummar och tår för en frisk Rita :O)
Kram Agneta

Hem ljuva hem sa...

Önskar dig en god fortsättning på det nya året, må det blir ett bra år för dig och de dina...nu är det din tur.
Kram Anneli