tisdag 4 januari 2011

♥ ♥ ♥ NY DAG NYA MÖJLIGHETER ♥ ♥ ♥





Gomorron alla godingar!!!!Sitter och myser med gott kaffe och massa tänd ljus.Känns så skönt att börja en ny dag med lite mys i lugn och ro. Ska senare till hud för mina blåsor under fötterna ska prova en ny metod med tjära istället för cortison.Hoppas att det hjälper.Läkaren där är skit snäll och gullig på alla sätt och vis.Sedan ska jag till vårdcentralen för provtagning och läkarbesök.Så det är bra när man kan slå 2 flugor i en smäll.Sedan blir det en sväng på stan och strosa runt och kolla runt lite.Igår var jag själv hemma Änglarna var hos kompisar och Älsklingen jobbade.Så det blev bugg med snabeldraken och att torka golv.Så det blev lite gjort.Jag tog en go dusch innan det var dags att gå och sova,Så det blev mycket gjort igår.Ja då känner man sig nöjd med sig själv.Önskar er alla sötisar en skön dag mys och njut .Varm kram Rita ♥

20 kommentarer:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hoppas verkligen att tjäran hjälper...

Ha en underbar dag rara du!!
Stor varm kram från mig

sylvia sa...

god morgen til deg,
blir en travel dag skjønner jeg, håper behandlig for dine føtter virker,
ønsker deg nok en vakker dag.
klem fra sylvia

Villa Vinkelhaken sa...

Vad snyggt du har gjort med ljusen! =)

Ha en riktigt mysig dag!
Kram Jenny

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Lugn och ro på morgonen räddar hela dagen :)
Tjära! Lät spännande!
Hoppas att du får en fin dag!
Kram Mimmi

Hanna sa...

ja du fick verkligen mycket gjort förstår att du känner dig nöjd.
Kram
Hanna

Lilla Rummet sa...

God fortsättning goa vän!
Hoppas tjära hjälper, låter spännande. Håller tummarna.
Ser mysigt ut med ljusen.
Ha de gott. Nu skall jag till jobbet.
Kramiz Britt

Huset vid ån sa...

Visst är det skönt när man fått ett litet "ryck" då känner man sig nöjd med sig själv....

Ha en fortsatt fin dag!
Kramis Therese

himlaverket sa...

Jag tror på tjärsalva...använder det själv ibland. Hoppas det löser sig.
Skönt med lugna fina dagar....
kram ullamaria

Mitt Stugliv sa...

HejHej Rita!

Hoppas allt är bra med dig. Har varit dålig på att kika in hos mina fina bloggvänner. Vill önska dej God fortsättning på vårt nya år.

KramKram
Lotta

Lyckoslanten sa...

Trevligt att få nya läsare! :o) Snabeldraken kan vara riktigt bra och nyttig t sällskap, men blåsor under fötterna däremot må du bli kvitt! Ha en god fortsättning! ♥

Nilla Q sa...

Härligt att känna sig nöjd med sig själv!:-)

Hoppas det hjälper med tjäran!

Kram Pernilla

Roses & Angels sa...

Ny energi ja för 2011 hihi. Tack du är så snäll. Vi får höras ang fikat. Det ska väl kunna lösa sig. Hoppas att du haft en bra dag. KRAM

Sabina sa...

Ja då ska man känna sig nöjd tycker jag, vad du e duktig. Jag orkar ingenting just nu, helst vill jag bra sitta å zappa på tvn;)
men men nästa vecka börjar jag jobba igen så då får jag bita i det sura;)

Ha det fortsatt bra.

Kramkramkram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hoppas det gick bra hos läkaren, och att du fick dig en mysig stund på stan.

Må gott!

Körsbärshöjden sa...

Hoppas allt gick bra hos läkarna:)
Ha en fortsatt fin vecka :)
// Eva

Lycka är ~ Onnea on sa...

kikar in för att önska dig allt gott för det nya året!!
~marita~

Caja: sa...

Hoppas du haft en riktigt bra dag och att du får hjälp med dina fötter, låter inget kul det där med blåsor...ett illa ställe att ha dem på!

Om du orkar så bjuder jag in dig till en liten sångstund inne hos mig...

...kan jag locka med Kim Larsen...

Kram/caja

Mamma C sa...

Hoppas att det fungerar det nya med tjära under fötterna. Skönt när man får mycket gjort. Då känner man sig extra duktig.
Kram mamma C

♥Hanna♥ sa...

Hoppas att tjäran hjälper♥ ♥ ♥ ♥ kram Hanna ♥ ♥ ♥ ♥

Farfars stuga sa...

Mysmorgon är ljuvligt! Jag hoppas du får hjälp med fötterna.

Ha en fortsatt bra vecka.
Kram Cia