lördag 1 januari 2011

♥♥♥ NYTT ÅR ♥♥♥






Tack alla för era nyårhälsningar.Hoppas att ni hade en skön och mysig nyårsafton.Det hade verkligen vi .Vi åt snittar med skagenröra med avokado först.Sedan blev det filé med räkor och beasås och grönsaker och klyftpotatis.Ja det blev gott lugnt och mysigt.Kollade på 12 slaget från Skansen det var himla mysigt det med!!!!.Idag blir det att vara inne och mysa .Önskar er alla sötisar en God Fortsättning på 2011.Hoppas att det blir ett bra och spännande år.Ha en fin dag Varma Kramar Rita ♥♥♥

37 kommentarer:

Patricia sa...

Gott nytt bättre 2011 ... =)
Kram Patricia

Fröken Agnes sa...

Hej!

En god fortsättning önskar jag dig också! Ni verkar ha haft en mysig nyårsafton.

Ha det fint!

Kram Jenny

Fröken Agnes sa...

Hej!

En god fortsättning önskar jag dig också! Ni verkar ha haft en mysig nyårsafton.

Ha det fint!

Kram Jenny

Snäckskalsdalen. sa...

Gott Nytt År och God Fortsättning!
Agneta kram

lottens vita och gröna sa...

tack för ett härligt bloggår, nu tar vi nya tag va, blink!

gott nytt år önskar jag dig och de dina, alltid en härlig känsla såhär den första dagen...allt är kvar!

varmkram lotten

Fröken Tindra sa...

Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram!

Vitalyktan sa...

Hej Vännen!
God Forsättning önskar jag dig oxå.
Kram fån Bettan

Vit känsla året om sa...

Önskar dig & din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR
Kram Marina

. sa...

Ha ett underbart 2011!
Kram Camilla

Unknown sa...

Hej rita
Vilka underbara bilder, och när jag ser dina utslagna videkvistar, jaa, den tiden kommer snart.

Önskar dej en underbar helg
Kramar
/Maggan

himlaverket sa...

Tack för titten, hoppas du får ett riktigt gott nytt år, med nära och kära.
Kram ullamaria

Blåbär och Mjölk sa...

God fortsättning kära goa Rita!!! Tusen tack för dina rara rader. Jag har tyvärr inte hunnit in till dig och de andra tjerna ännu. Har fulla huset med släktingar och du vet ju hur det är med egen tid då..*ler*. Men nu stal jag mig en minut medans jag lagar maten. Ville så gärna titta in och ge dig en BAMSE KRAAM! Blir alltid så glad för dina rader...

Nu kokar såsen snart över! Jag för önska dig en riktig trevlig nyårsdag. Kramar till dig. Åsa.
p.s. vilka fina bilder du visar i bloggen!!!

Hanna sa...

Låter som en bra nyårsafton. Vi var hemma "själva" är ju sju i familjen så det blir ganska många ändå. Men först var vi hos min bror och tittade på fyrverkeriet i Göteborg.
Kram

Hanna

Vit dröm sa...

God fortsättning på det nya året!
Kramar Anna

Vita Falkens Lantliv sa...

Önskar dig och din familj en riktig god fortsättning på det nya året!
Nu får vi tro att det blir ett toppen år:)

Kram Susanne

vita drömmar och svarta tassar sa...

Önskar dig ett riktigt..
*Gott Nytt År*
och hoppas på att det är ditt år..

va rädd om dig
*kram wivi*

Call design sa...

Många önskningar till dig om ett härligt, ljust 2011!
Gott Nytt År!

Farfars stuga sa...

God fortsättning på det nya året!

Kram Cia

Photo by Maria sa...

Hoppar in och önskar dig en God fortsättning på 2011..

Kram Mia

Vardagens guldkorn sa...

Ett gott nytt år till dig också Rita!
Jodu, dom godbitarna har man svårt att sluta äta ;0) Tur att det är enkelt att göra nya =0)
Kram Linda

Stina sa...

Det lät otroligt gott det där.:-) Kram Stina

Unknown sa...

Hej!
Så fint du har det här!
Tack för din söta kommentar hos mig så jag kunde hitta hit - här kikar jag gärna in igen!
Ett riktigt Gott Nytt År till dig!
Kram Allis

Gugis Pärlor sa...

Jag önskar dig ett lyckosamt Gott Nytt År med många fina möjligheter!

Kram Gugi

Nilla Q sa...

Tack för din hälsning!

Önskar dig en bra början på det nya året!

Kram Pernilla

becca sa...

Gott Nytt År!
Det låter som att ni hade en mysig nyårsafton.
Ha en bra helg, kram Rebecca.

Livet på Vestergård sa...

Gott Nytt År! Hoppas att 2011 blir ett jättefint år för dig.
Kram Kicki

Unknown sa...

Hej Min rara Kvinna! Egentligen inte då vi har så många beställningar men jag gör ett undantag för dig för att jag vet om att du varit intresserad, visst ville du ha mer spets? Är det eva i walla känslan du är ute efter? Maila mig vad du önskaer så ska jag o jessica skissa. KRAM Petra

Lotta sa...

Hej!
God fortsättning på det nya året 2011, blir vad du/vi gör det till.
Kram Lotta

Det vita dårhuset sa...

Ett riktigt gott nytt år gumman*
Kram Erika

Skogslyckan sa...

God fortsättning på dig! Det lät som en god meny. Idag har jag börjat städa bort julen. Ha en fin söndag!
Kram Pia

Vit som snö sa...

Tack gulliga du för din fina kommentar hos mej- du gör mej glad också:)
Önskar dej Gott Nytt År och God fortsättning på 2011!
Kram Cilla

Mamma C sa...

God fortsättning på nya året. Låter som en skön nyårsafton som ni hade.
Kram Mamma C

Älskade pion sa...

Vad mycket gott ni åt på nyår,det är så det ska vara tycker jag.Ha en riktigt skön söndag go vännen. Kramar Ulrika

Tessan sa...

Gott nytt år Rita till dig o din familj. Nu ser vi fram emot ett spännande 2011 med många härliga stunder.

Tessan sa...

gott nytt år Rita till dig o din familj, nu väntar ett spännade 2011

Mina drömmars hus sa...

Tusen tack för besöket hos mig. du är hjärtligt välkommen åter.
Ha en riktigt skön söndag,
AC

Caja: sa...

Hej Rita!

Till din blogg hittade jag via Git på Ljuvligt lantligt. Jag har surfat runt här hos dig ett tag och tittat på dina ljuvliga bilder...

Ett gott nytt 2011 vill jag passa på att önska dig/caja